سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تجلیل کمیته فرهنگی هیات تکواندو استان خوزستان از داور درجه یک بین المللی

در مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندو خردسالان استان خوزستان، به رسم یادبود هدیه ای از طرف کمیته فرهنگی به داور درجه یک بین المللی اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان خوزستان؛ با هماهنگی های انجام شده با رئیس هیات تکواندو استان با حضور تعدادی از مسئولان هیات، در مراسم افتتاحیه مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان استان خوزستان به رسم یاد بود هدیه ای  از طرف کمیته ی فرهنگی این هیات به اسماعیل اسفندیاری داور خوزستانی جهت ارتقاء به داوری درجه یک بین المللی اهدا و از او تجلیل شد.

همچنین عباس پورسلان در گفت و گو با روابط عمومی استان، گفت: داوران امسال به نسبت سال های گذشته بدلیل تعداد زیاد داوران در دوره های ارتقا داخلی و خارجی به نسبت  چند سال اخیر خیلی با انگیزه تر و پویا تر هستند.ا

او افزود: این داوران توانستند با کمک و حمایت های کمیته داوران فدراسیون تکواندو وارد مسابقات لیگ و قهرمانی کشور شوند و‌  همین موضوع باعث رقابت بیشتری بین داوران می شود تا سطح فنی خود را بالا ببرند. قطعاً در  آینده شاهد درخشش و موفقیت بیشتر داوری خوزستان در سطوح ملی و  بین الملل خواهیم بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده