سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مدانلو: به دنبال موفقیت در گرند اسلم چین هستم

عضو تیم ملی تکواندو بانوان گفت: برای ارائه عملکردی قابل قبول در رقابت های گرند اسلم چین تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم.

تینا مدانلو عضو تیم ملی تکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص رقابت های گرند اسلم ووشی چین، بیان کرد: مسابقات گرند اسلم به دلیل مسیر کوتاه برای کسب سهمیه المپیک از اهمیت فوق العاده ای برای تکواندوکاران برخودار است و به همین دلیل تکواندوکاران برتر دنیا در این رقابت ها با آمادگی بالا حاضر خواهند شد. با این شرایط یک رویداد سخت را پیش رو داریم که نتیجه هیچ مبارزه ای قابل پیش بینی نیست.

مدانلو همچنین با اشاره به حساسیت بالای این رویداد و پیش بینی عملکرد خود عنوان کرد: در وزن 57- کیلوگرم با حضور پرتعداد تکواندوکارانی با عناوین قاره ای، جهانی و المپیک مبارزات سختی پیش رو دارم، اما تمام تلاشم را می کنم تا با عملکرد بسیار خوب تاریخ سازی کنم و اولین مدال طلای کاروان ایران را به دست بیاورم. تکواندو بازی ثانیه ها است و از الان نمی توان قول مدال داد اما این قول را می دهم که با تمام وجودم در بازی ها حضور پیدا کنم.

عضو تیم ملی بانوان گفت: اعضای کادر فنی تیم ملی واقعا همانند یک دوست کنار بازیکنان هستند که جا دارد بابت فراهم کردن شرایط خوب تمرینی از آن ها تشکر کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده