سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

احمدی: فلاحی‌ راد از بهترین مربیان تکواندو در کشور است

فنی‌ترین تکواندوکار لیگ برتر گفت: فلاحی راد زحمات زیادی را برای تیم تکواندو مس سونگون کشیده است و یکی از بهترین مربیان محسوب می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو کشور و به نقل از هیات تکواندو آذربایجان شرقی، علی احمدی تکواندوکار تیم مس سونگون گفت: از 2 سال گذشته برای رسیدن به کسب عنوان فنی ترین بازیکن لیگ بی نهایت تلاش می کردم. سال پیش به دلیل باختی که داشتم، این عنوان به من نرسید. اما امسال برای لیگ برنامه‌ریزی کرده و با تمرکز به مصاف حریفانم رفت.

وی گفت: در رقابت‌های امسال 11 مسابقه انجام دادم که در تمامی مسابقاتم به پیروزی رسیده و عنوان فنی‌ترین تکواندوکار لیگ برتر را به خود اختصاص دادم. برای کسب این عنوان رقابت تنگاتنگی با برادرم داشتم و از باخت وی برابر تکواندوکار دانشگاه آزاد، ناراحت شدم و قسمت من شد که ‌این عنوان به من برسد.

احمدی بیان کرد: تیم ما خیلی خوب و حق ما قهرمانی بود، اما با بدشانسی قهرمانی را از دست دادیم و اگر بازی عقب افتاده تیم، بعد از دو بازی فشرده برگزار نمی‌شد و یک زمان دیگر به آن اختصاص می‌یافت، بی شک قهرمان می‌شدیم. ما در آن روز 3 مسابقه حساس برگزار کردیم و من و برادرم سروش و عرفان ناظمی تنها تکواندوکاران وزن‌مان بودیم و در یک روز 3 مسابقه سنگین برگزار کردیم و در مسابقه سوم دیگر بدن‌مان جواب نمی داد. هر چند من توانستم مسابقه‌ام را ببریم، اما فراموش نکنیم در لیگ امسال هیچ تیمی به غیر از ما، در یک روز 3 مسابقه برگزار نکرد. هر چند این مسابقات با برتری 7 بر یک به سود مس ورزقان به اتمام رسید، اما  خیلی استرس داشتیم و بچه می‌گفتند باید با اختلاف ببریم و اجازه ندهیم بازی مساوی بشود و عملا هم قهرمان را با اقتدار شکست دادیم.

علی احمدی با تمجید از کادر فنی تیم مس سونگون گفت: علی فلاحی راد از بهترین مربیان تکواندو کشور است و فرزاد عبداللهی و  رنجبرپور هم نهایت تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار بستند و زحمات زیادی برای تیم کشیدند. تکواندوکارهای مس واقعا غیرت به خرج دادند و در مسابقه آخرمان یکی از تکواندوکاران مس با دست شکسته و دیگری با مصدومیت کمر در زمین مسابقه حاضر شده و با چنین شرایط به عنوان نایب قهرمانی لیگ دست یافتیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده