سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فلاحی‌راد: تکواندو آذربایجان شرقی سال خوبی را سپری کرد

مربی موفق تکواندو میانه گفت: تکواندو آذربایجان شرقی در سال 1401 سال خوب و موفقیت آمیزی را سپری کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، حسن فلاحی‌راد اظهار داشت: سالی که گذشت برای تکواندو آذربایجان‌شرقی سالی خوب و موفقیت آمیز بود که در راس آن می‌توانم به نایب قهرمانی تیم مس سونگون در لیگ برتر تکواندو اشاره کرد.

وی با تشکر از رسول خطیبی و باشگاه مس سونگون بابت حمایت از تکواندو آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: روند تیم تکواندو مس سونگون تا پیش از مسابقات جهانی خوب بود، اما به دلیل تعداد بالای ملی‌پوش یک بازی ما معوقه شد و این بازی را انداختند روز مسابقات با مس کرمان و نفت زاگرس که هر دو از تیم‌های خوب و پرمهره لیگ برتر بودند. بعد از پیروزی برابر این دو حریف و پیش از بازی با تیم پالایش نفت آبادان 3 بازیکن ما مصدوم شد و من ناچار شدم جایگزین استفاده کنم و برابر نفت آبادان با نتیجه نزدیک مغلوب شدیم و بعد از این بازی آبادانی‌ها به خودباوری رسیده و مدعی قهرمانی شدند.

فلاحی‌راد گفت: بعد از این شکست، تمامی حریفان خود را با اقتدار بردیم و حتی تیم شهرداری ورامین که در پایان قهرمان لیگ شد، با نتیجه 7 بر یک شکست دادیم که در تاریخ لیگ برتر سابقه نداشت که تیم قهرمان چنین شکستی را در کارنامه داشته باشد. اما تنها با اختلاف یک برد انفرادی، قهرمانی را واگذار کردیم.

وی گفت: امسال با جذب یکی، دو تکواندوکار تیم را تقویت کرده و فقط با هدف قهرمانی در لیگ برتر حضور خواهیم یافت.

ضمانت می‌دهم قهرمان المپیک تحویل دهم

فلاحی‌راد را با معرفی تعداد زیادی تکواندوکار ملی‌پوش یاد می‌شود. وی در مورد آخرین وضعیت شاگردانش گفت: میرهاشم و امیرمحمد بخشی هفتم فروردین عازم مسابقات گرنداسلم چین می‌شوند و اگر در آنجا موفق به کسب مدال طلا شوند، شانس حضورشان در المپیک افزایش می‌یابد.

در مسابقات جهانی تکواندو هم وزن پنجم و ششم میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی از میانه هستند.

سال گذشته رادین زینالی از میانه در رده نونهالان موفق به کسب طلا مسابقات آسیایی و جهانی شده و یکی از آینده‌داران این رشته از میانه است. صدرا مقدمی که در رده نونهالان حضور داشت را امسال در رده بزرگسالان بهش میدان خواهم داد و نظری هم از تکواندوکاران آینده‌دار استان است.

‌ فلاحی‌راد گفت: در المپیک 2024 قطعا تکواندوکاری از میانه در المپیک حضور خواهد داشت و خیلی برای کسب مدال در پاریس امیدوارم و علاوه بر آن نسلی را در حال آموزش هستم که الان 10، 11 سال دارند در المپیک 2028 موفق به کسب مدال طلا شوند.

این مربی تکواندو در مورد سعید رجبی هم گفت: وی قول داده از ابتدای سال تمریناتش را آغاز کند و اگر دل به تمرین دهد قطعا می‌تواند در وزن هشتم نماینده تیم ملی در بازی‌های آسیایی باشد. سعید در وزن هشتم به هیچکس رحم نمی‌کند اما من مشکلات وی و سایر تکواندوکاران را درک می‌کنم.

وی در پایان گفت: جا دارد از زحمات آقای رسول خطیبی مدیر عامل باشگاه مس سونگون و آقای رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی تشکر نمایم که با زحمات این عزیزان تیم تکواندو مس سونگون شکل گرفته و امیدواریم امسال قهرمانی لیگ برتر تکواندو را بر افتخارات باشگاه مس سونگون بیافزاییم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده