سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حسینی: تکواندو همیشه اولویت اول من بوده است

عضو تیم ملی تکواندو گفت: اولویت من همیشه تکواندو بوده و امیدوارم امسال هموطنانم را خوشحال کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از  هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، ایام عید برای ورزشکاران اکثر رشته‌های ورزشی همراه با تمرین و اردو بوده و کمتر ورزشکاری در ایام نوروز تمرینات خود را تعطیل می‌کند.

میرهاشم حسینی تکواندوکار المپیکی آذربایجان شرقی به همراه امیرمحمد بخشی از روز دوم فروردین در اردوی تیم ملی حضور دارند و تمرینات خود را برای کسب آمادگی بیشتر برای مسابقات جهانی، آسیایی و بازی‌های آسیایی انجام می‌دهند.

دارنده مدال طلا و نقره جهانی در مورد نوروز و اولین عیدی سال نیز چنین می گوید: نوروز برای برای من نماد زنده شدن دوباره طبیعت است. در مورد اینکه از چه کسی عیدی می‌گیرم باید بگویم الان دیگر به سنی ‌رسیدیم که بیشتر بایدعیدی بدهیم تا بگیریم.

میرهاشم در مورد خاطرات نوروزی اش می‌گوید: خاطرات ورزشی زیادی از ایام نوروز دارم، چون چند سالی هست که تقریبا از اولین روزهای عید و سال جدید در اردو هستم و همین اردو و تمرین‌ها و تلاش‌های مداوم، ‌به نوعی خاطره هستند.

ملی‌پوش تکواندو کشور در مورد آیین نوروز می گوید: همیشه سعی کردم به سنت‌های دیرینه‌مان پایبند باشم، ولی عقیده دارم باید هر روز ما نوروز باشد و از حال هم همیشه جویا باشیم نه فقط در نوروز حال هم را بپرسیم

میرهاشم در مورد کمکش به خانواده در کارهای قبل از عید و خانه تکانی می‌گوید: من هنوز متاهل نشدم و خانه مستقل ندارم و چون تمام وقت در اردو هستم قطعا نمی‌توانم به مادرم در خانه تکانی و کارهای عید کمک کنم.

قهرمان بازی‌های آسیایی در مورد برنامه‌اش در سال جدید نیز گفت: اولویت من همیشه تکواندو بوده و از اول سال هم در محور تکواندو برنامه‌ریزی می کنم و امیدوارم امسال بتوانم در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی بدرخشم و هم‌وطنانم را خوشحال کنم.

میرهاشم حسینی در پایان گفت: عید باستانی نوروز را خدمت مردم شریف و بزرگوار استان اذربایجان‌شرقی  تبریک می‌گویم امیدوارم امسال بهترین برای ورزش استان و کشور باشد

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده