سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تشریح اهداف تیم ملی و زمان برگزاری مسابقات انتخابی از زبان مقانلو

سرمربی تیم ملی تکواندو آقایان در خصوص روند حضور بازیکنان در رقابت های جهانی باکو و کسب سهمیه المپیک توضیحاتی را مطرح کرد.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو ضمن بیان مطلب فوق افزود: سال ۱۴۰۱ ساختار جدیدی را در تیم ملی ایران شکل دادیم و روند کار مطابق با برنامه و اهداف ما پیش رفت و خوشبختانه در سال ۱۴۰۲ بازیکنان خوبی را داریم که اغلب آنها مدعی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس هستند.

وی افزود: سال بسیار سختی را در مسیر کسب سهمیه المپیک پاریس پیش داریم، به همین دلیل از همان روزهای نخست سال نو کار خود را آغاز کردیم و به امید خدا با جوانان با انگیزه‌ای که در اردو حضور دارند در سایه همدلی و تلاشی تمام ارکان تکواندو می‌توانیم سال خوبی را برای خانواده پرافتخار این رشته المپیکی رقم بزنیم. سعی کردیم بر اساس شایسته سالاری، شرایطی را فراهم کنیم که تکواندوکارانی که حقشان رسیدن به تیم ملی است در اردو حضور پیدا کنند و نفرات حاضر در اردوی تیم ملی علاوه بر جوان بودن، در اوزان خود شایسته‌ترین هستند.

سرمربی تیم ملی تکواندو در رابطه با تمرین ملی پوشان پیش از اعزام به چین گفت: از اردیبهشت سال گذشته تاکنون برنامه ریزی های خوبی داشته ایم و شرایط بازیکنان مناسبی داشته و به اهداف ترسیم شده تا به امروز دست یافته ایم. یکی از راه‌های کسب سهمیه المپیک، موفقیت در رقابت‌های گرند اسلم است که ابتدا باید در مسابقات مقدماتی گرند اسلم حاضر شویم و خوشبین هستم که اعضای تیم ملی نتایج مطلوبی در مرحله اول کسب کنند تا در مرحله دوم گرند اسلم با انگیزه مضاعف در ماه دسامبر به میدان رفته و در نهایت با احتساب معدل امتیازات ۲ رویداد بتواند سهمیه ششم المپیک را به دست بیاورد.

مقانلو ادامه داد: سیستم رنکینگ، چشم انداز دوم ما برای کسب سهمیه المپیک، خواهد بود که شامل رقابت‌های جهانی، تورنمنت‌های مختلف، گرندپری و … است و امیدوارم اعزام‌ها به صورت منظم صورت گیرد. در مرحله سوم اگر به مشکلاتی برای کسب سهمیه المپیک برخورد کردیم؛ در مسابقات قاره‌ای را خواهیم داشت، با این تفاوت که تکواندوکاران ما خیلی با انگیزه تر و با جایگاه ایده ال در رنکینگ جهانی به دیدار رقبا رفته و ان شاالله در مسابقات المپیک خوش بدرخشند.

سرمربی تیم ملی در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات گرند اسلم گفت: در این مسابقات ما در هر وزن ۴ تکواندوکار که همه هم مدعی هستند را به چین اعزام می‌کنیم. مطمئناً همین چشم اندازی که ما برای تیم خود داریم حریفان هم برای تیم خود دارند اما این نکته را نباید فراموش کنیم که تیم ما اکنون بسیار ایده عال تر از گذشته است و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

مقانلو خاطر نشان کرد: پس از گرند اسلم رقابت‌های انتخابی جهانی را در پیش داریم که سعی می‌کنیم در نیمه دوم فروردین ماه ۲ مرحله آن را در یک روز برگزار کنیم که بعد از آن خودمان را برای رقابت‌های جهانی باکو آماده می‌کنیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده