سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

استفاده از نیروهای مجرب و متخصص در ارکان هیات های شهرستانی استان البرز

جلسه هم اندیشی اول سال مسئولان هیات تکواندو استان البرز با روئسای شهرستان ها روز ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز،جلسه مسئولان هیات تکواندو استان البرز با روئسای شهرستان های،فردیس،نظرآباد،شرق شهرستان کرج،غرب شهرستان کرج،چهارباغ،ساوجبلاغ،اشتهارد،طالقان روز چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ در هیات تکواندو استان برگزار شد.

در این جلسه فرهاد اصلانی دبیر هیات ضمن تبریک سال نو و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: با توجه به صدور احکام روئسای شهرستان های استان در ماه های پایانی سال و عدم معرفی ارکان و اعضا کمیته های شهرستان ها در وهله اول نسبت به این مهم اقدام گردد.

وی با تاکید بر این مهم که هیات های شهرستان باید همسو با هیات استان به ارائه برنامه های آتی خود اقدام نمایند افزود: خوشبختانه در سطح همه شهرستان ها نیروهای مجرب و متخصص وجود دارد که میتوان از پتانسیل هایشان استفاده کرد.

اصلانی ادامه داد: روئسای شهرستان ها تمام توان و تلاش خود را به کار گیرند و از ظرفیت های موجود شهرستان ها در جهت جذب اسپانسر و امکانات سخت افزاری استفاده نمایند.

در ادامه کوروش رجلی نائب رئیس هیات تکواندو به ایراد سخن پرداخت و گفت: سال ۱۴۰۱ سال سخت و فشرده ای از لحاظ کاری بود،در وهله اول سعی کردیم با توجه به نیاز مبرم تکواندو استان در بحث زیرساخت ها و رفع کمبودهای سخت افزاری و نرم افزاری بپردازیم که شواهد امر نشان از پیشرفت در این حوزه می باشد،البته این مهم در سایه تلاش های شبانه روزی مسئولین و ارکان هیات رقم خورد.

رجلی افزود: با وجود کمبود زمان و امکانات برنامه های تعریف شده در پروسه زمانی محدود به مرحله اجرایی رسید ،در سال جدید بنا داریم تا با کمک و یاری عزیزانمان در شهرستان ها علاوه بر تثبیت موقعیت فعلی با طراحی برنامه های نو و اجرای آن شاهد پیشرفت بیش از پیش تکواندو استان باشیم.

این مسئول خاطر نشان ساخت: در این مسیر از همه برنامه های قابل اجرا در حوزه شهرستان ها استقبال میکنیم و در صورت ایجاد فضا و امکانات لازم برخی از رویدادها را به هیات های شهرستانی واگذار میکنیم تا شاهد پویایی و فعالیت تکواندو در اقصی نقاط استان باشیم،چرا که با اجرای این موضوع تمرکز و فشار را از روی هیات استان برداشته و شهرستان ها نیز در ثبت موفقیت های استان به صورت مستقیم دخیل خواهند بود.

وی افزود از روئسای شهرستان ها میخواهیم تا از نیروی های مستعد و دلسوز در راس کمیته های خود استفاده کنند و تا حد امکان از انتصاب نفراتی که در بدنه هیات استان فعالیت میکنند اجتناب نمایند زیرا این موضوع باعث تقلیل کیفی عملکرد کمیته مربوطه خواهد شد.

در خاتمه نیز روئسای هیات ها به ارائه عملکرد و برنامه های پیش رو در سطح شهرستان های تحت پوشش خود پرداختند و با توجه به کمبود ها و ضعف های موجود از مسئولین هیات خواستند تا شهرستان های استان را تحت پوشش و حمایت همه جانبه خود قرار دهند.

ضمنا مقرر گردید کلیه شهرستان ها اسامی مسئولین،اعضاء هیات رئیسه و کمیته های خود را به صورت مکتوب به هیات استان معرفی نمایند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده