سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حضور با شکوه جامعه تکواندو استان بوشهر در راهپیمایی روز قدس

جامعه بزرگ‌ تکواندو استان بوشهر همپای دیگر اقشار مردم، با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین تجدید پیمان و بر ایستادگی و حمایت از قدس شریف تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در روز جمعه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ باحضور خیل عظیم تکواندوکاران استان بوشهر همچون سایر اقشار جامعه برگزار شد.

در این راهپیمایی باشکوه تکواندوکاران با پیروی از فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر گرامیداشت روز قدس و لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی بر ادامه مقاومت اسلامی و ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌ها و تجاوز بی‌رحمانه‌ی اسرائیل جنایتکار و کشورهای غربی حامی این رژیم جعلی، تاکید کردند.

سید جلال سید مردانی رئیس هیات تکواندو استان بوشهر با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن گرامیداشت این روز بیان کرد : جامعه تکواندو نیز هم صدا با سایر اقشار جامعه در این مراسم شرکت کرده اند و حضور پرشوری داشتند.

وی افزود : حضور در راهپیمایی روز قدس به عنوان یک فریضه برای مردم ایران اسلامی تثبیت شده است.

سید جلال سید مردانی اظهار کرد: برائت از ظالم و مستکبران عالم به عنوان حسن ختام ایام ماه مبارک رمضان هر ساله در کشور ما رقم می‌خورد و تکواندوکاران استان بوشهر که ولایتمدار و پیشتاز عرصه‌های مقاومت بوده اند؛ همچون گذشته به نحو شایسته‌ای از این روز استقبال کردند و در راهپیمایی حاضر شدند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده