سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برگزاری مراسم معارفه دبیر امور بانوان و اعضای کمیته داوران فدراسیون تکواندو

مراسم تودیع و معارفه دبیر کمیته داوران فدراسیون تکواندو در امور بانوان و معرفی اعضای کمیته فوق امروز با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مراسم تودیع و معارفه دبیر کمیته داوران فدراسیون تکواندو در امور بانوان و همچنین معرفی اعضای این کمیته امروز دوشنبه 4 اردیبهشت ماه با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون، لیلا سلیمی سرپرست نایب رئیسی بانوان و دکتر اصغر رحیمی سرپرست دبیرکلی،  شهرام اربابی رئیس کمیته داوران، محمد جمشیدی خزانه دار و سایر اعضای کمیته داوران فدراسیون برگزار و از زحمات فاطمه بابایی تقدیر و زهرا صمدیان به عنوان دبیر جدید کمیته داوران در امور بانوان منصوب شد.

در این مراسم هادی ساعی از زحمات فاطمه بابایی که به مدت 15 سال در سمت دبیری کمیته داوران فدراسیون تکواندو در امور بانوان فعالیت داشته، تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: کمیته داوران سال گذشته سال پرکار و پرچالشی را پشت سر گذاشت و خدا را شکر نتیجه کار راضی کننده بود و در مجموع از قضاوت داوران در مسابقات مختلف رضایت داشتیم. از سوی دیگر داوران ما در هر دو بخش بانوان و آقایان حضوری موفق در میادین بین المللی داشتند. از زحمات خانم بابایی تشکر می کنم و از تجربیات 15 ساله او حتما استفاده خواهیم کرد.

اصغر رحیمی دبیر فدراسیون نیز اظهار داشت: فدراسیون تکواندو رویکرد حذفی نداشته و مبنا را بر اساس استفاده از پتانسیل بالای خانواده بزرگ تکواندو قرار داده ایم. بسیار خوشبین هستیم که امسال باتوجه به سال سختی که در پیش داریم انشاالله  درهمه امور چه در بخش داواران و چه در بخش های دیگر موفق ظاهر شویم.

در پایان این مراسم فاطمه بابایی، داود فلاح، فریبا نظم ده، علی اصغر ذوالفقاری و مرجان تیموری به عنوان اعضای کمیته داوران معرفی و احکام خود را از رئیس فدراسیون دریافت کردند. 

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده