سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نشست سالانه روسا شهرستان تکواندو مازندران برگزار شد

اولین نشست روسا شهرستان های تکواندو مازندران با حضور فیض اله نفجم رئیس هیات تکواندو استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو مازندران، طبق سنوات گذشته با شروع سال جدید اولین نشست هماهنگی روسا هیات های شهرستان تکواندو مازندران ظهر روز گذشته (چهارشنبه 6 اردیبهشت ماه) دز سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

فیض اله نفجم رئیس، فاطمه میردار منصورپناهی نایب رئیس بانوان، سعید نجفدری نایب رئیس آقایان، علیرضا میرزایی مشاور، حسین ربیعی دبیر و قربانعلی براری مسئول تکواندو غرب هیات تکواندو مازندران و همینطور روسای 15 هیات شهرستان جویبار، بابلسر، میاندرود، نور، سیمرغ، سوادکوه شمالی، ساری، آمل، عباس آباد، قائمشهر، بابل، سوادکوه، کلاردشت، بهشهر و فریدونکنار در این جلسه حضور داشتند.

ابتدای جلسه روسا هیات ها انتصاب نفجم را به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران تبریک گفتند و نفجم در شروع صحبت ها بیان کرد: مازندران در سال 1401 شاهد اتفاقات بی نظیری بود، با اینکه بعد از کرونا اولین سالی بوده که بدون محدودیت های ممکن شرایط برگزاری مسابقات و رویدادهای مختلف را داشتیم، توانستیم مجددا پایه های سیستم برگزاری را تقویت کنیم که تاثیر بسزایی در بروز استعدادهای جدید و فعالیتهای نوین داشت.

در ادامه رئیس هیات تکواندو مازندران ضمن اشاره به حضور 4 مازندرانی در رقابت های جهانی باکو 2023 گفت: جا دارد از مربیان بازیکن ساز این ملی پوشان تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم که با کسب خوش رنگترین مدال در جهانی تکواندوکاران و مربیانشان مزد زحمات خود را دریافت کنند‌‌.

وی ادامه داد: هیات های شهرستانی به عنوان بازوان توانمند تکواندو مازندران قطعا با حمایت های خوب و دلگرمی که برای تکواندوکاران و مربیان دارند زمینه ساز این موفقیت هستند و نقش بسزایی را در ایجاد آرامش و انگیزه تکواندو هر شهر دارند، در سال قبل از المپیک مطمئنن می توانیم با تلاش بیشتر به عنوان یکی از قطب های تکواندو کشور برای فدراسیون کمک موثر داشته باشیم.

نفجم ادامه داد: شهرستان ها بایستی در این یک سال باقی مانده فعالیت های خود را بیشتر کنند و تا جای ممکن در تمامی رویدادها تعامل و همکاری داشته باشند تا بتوانیم مهمترین اتفاق قبل از المپیک را با یکدیگر رقم بزنیم، چرا که مازندران با داشتن مدال های متعدد جهانی، آسیایی، بازیهای آسیایی، ارتش های جهان، یونیورسیاد، گرندپری، گرنداسلم و … مستحق داشتن تنها مدال المپیک است و این مهم تنها با همبستگی و تلاش بیشتر میسر می شود.

در ادامه فاطمه میردار منصورپناهی به عنوان نایب رئیس ضمن اشاره به حضور 3 بانوی تکواندوکار در اردو تیم ملی جهانی آرزوی موفقیت کرد و امیدوار برای کسب هر 3 سهمیه شد و از روسا هر هیات برای بخش بانوان خواستار پیشنهادات بیشتر شد، پس از آن سعید نجفدری به عنوان نایب رییس آقایان پیشنهاد گرفتن میزبانی دوره ها، آزمون و رویدادهای مختلف داد تا شهرستان ها در بخشی از فعالیت های تکواندو مازندران سهیم باشند و کمک بزرگی برای هیات استان در فعالیتها داشته باشند.

در انتها هر یک از روسا پیشنهادات خود را در جهت بهتر پیش بردن امورات استان ارائه دادند و همینطور در صورت بروز مشکلات شهرستانی با پیگیری مستقیم نفجم در جلسه گوشه ای از مسائل مرتفع شد تا روسا با خیال راحت به بقیه امورات شهرستانی بپردازند.

در پایان حسین ربیعی دبیر تکواندو مازندران از یکایک روسا بابت همکاری های سال گذشته تشکر کرد و برای برنامه های سال جاری تمام قد اعلام آمادگی کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده