سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نوری: با چشم انداز روشن برای تکواندوی گلستان برنامه محوری، آموزش محوری و قهرمان پروری را دنبال می کنیم

رئیس هیات تکواندو استان گلستان در گفت و گو با خبرگزاری مهر در رابطه با مسائل مختلف صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندو استان گلستان، علی نوری رئیس هیئت تکواندو گلستان در مصاحبه با خبرگزاری مهر با اشاره به اقدمات خوب در حوزه کمی و کیفی این رشته در استان گفت: با چشم انداز روشن برای تکواندوی گلستان برنامه محوری، آموزش محوری و قهرمان پروری را دنبال می کنیم.علی نوری گفت:گلستان، استان مستعدی از نظر ورزش تکواندو بوده و پتانسیل بالایی در این زمینه دارد، در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در راستای بهبود وضعیت این ورزش قهرمانی در استان انجام شده اما با توجه به استعداد و ظرفیت بالا تا رسیدن به جایگاه واقعی فاصله بسیار است.

رییس هیئت تکواندو گلستان گفت: از ۲۴ اسفندماه سال ۱۳۹۹ تکواندو گلستان را تحویل گرفتیم رویکرد ما برنامه محوری، آموزش محوری و قهرمان پروری بود که نتایج بسیار خوبی هم طی این دو سال برای گلستان به دست آمد. در حوزه کمی، در ابتدا ۹ هزار و ۹۰۰ تکواندوکار عضو بانک اطلاعات استان بودند که طی این دو سال به ۱۳ هزار و ۷۷۶ نفر رسیده است که از این تعداد هفت هزار و ۷۲۴ نفر آقا و ۶ هزار و ۵۲ تکواندوکار خانم هستند. تعداد بانوان از لحاظ آماری رو به افزایش بوده و در زمینه مربیگری و قهرمانی هم تعداد آنها افزایش یافته است. در بانک اطلاعاتی ۹۰ استاد آقا و ۴۲ استاد خانم ثبت شده بود که ۱۵ خانم دیگر هم به لیست به مربیان اضافه شد.

علی نوری بیان نمود: هم اکنون هم ۳۰ باشگاه اختصاصی آقایان، یک باشگاه اختصاصی خانم‌ها و ۵۲ باشگاه اختصاصی آقا و خانم در گلستان فعال هستند.

رییس هیئت تکواندو گلستان گفت: طی این مدت دو داور بین المللی و سه مربی بین المللی به لیست استان توانستیم اضافه کنیم. در حوزه برگزاری آزمون‌های کمربند، پنج آزمون استانی قرمز تا دان سه را برگزار و برای اولین بار آزمون دان چهار و پنج کشوری آقایان را میزبانی کردیم.

علی نوری افزود: در بسیاری از مناطق استان می‌توانیم تکواندوکار پرورش دهیم اما مربی نداریم لذا رویکرد خود را به سمت آموزش محوری تغییر دادیم، برای اولین بار در تاریخ استان گلستان چهار دوره آموزشی کشوری را طی یک سال برگزار کردیم.

ادامه و مشروح خبر را از (اینجا) مطالعه بفرمایید.
 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده