سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نفرات برتر روز اول مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی نوجوانان کشور مشخص شدند

با برگزاری مسابقات ۲ وزن، نفرات برتر روز اول مسابقات تکواندو آزاد قهرمانی نوجوانان کشور در گروه پسران مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا طی روزهای ۱۱ تا ۱۳ شهریورماه به میزبانی کشور لبنان در شهر بیروت برگزار خواهد شد. به همین منظور مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان از صبح امروز (شنبه 16 اردیبهشت ماه) در سالن خانه تکواندو آغاز شد و نهایتا نفرات برتر اوزان 51- و 55- کیلوگرم مشخص شدند.

این دوره از مسابقات با استقبال خوب تکواندوکاران با آتیه کشورمان در استان‌های مختلف مواجه شده؛ به طوری که در مجموع دختران و پسران 1905 (1056 نفر در گروه پسران و 849 نفر در گروه دختران) تکواندوکار از سراسر کشور ثبت نام کرده اند؛ ۲۵۶ مربی در گروه پسران و ۱۹۹ مربی در گروه دختران حاضر هستند.

طبق برنامه اعلام شده، این دوره از مسابقات با برگزاری مبارزات گروه پسران با حضور ۱۰۵۶ تکواندوکار از صبح امروز آغازشد. در روز نخست، 116 تکواندوکار در وزن ۵۱- کیلوگرم و 127 تکواندوکار در وزن ۵۵- کیلوگرم به روی «شیاپ چانگ» رفتند که در پایان و در وزن ۵۱- کیلوگرم سینا محترمی از آذربایجان شرقی در رده نخست قرار گرفت، امیررضا کهریزی از کرمانشاه نایب قهرمان شد. امیرعلی مایلی از تهران به همراه مانی فلاح از مازندران به صورت مشترک در رده سوم جای گرفتند.

در وزن ۵۵- کیلوگرم نیز، امیرحسین میری از مازندران قهرمان شد و طلا گرفت. مهیار مسکنی از تهران به نشان نقره دست پیدا کرد و مبین علی پور از تهران به همراه آرش ضامنی از البرز به صورت مشترک روی سکوی سوم ایستادند.

همچنین در پایان مسابقات روز نخست از سوی کمیته داوران، شهریار احمدی از استان لرستان به عنوان برترین داور روز اول رقابت های آزاد نوجوانان انتخاب شد.

لازم به ذکر است که فیض الله نفجم سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان، حمید باقی نژاد مدیر فنی تیم های ملی پایه به همراه شهرام اربابی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو مسابقات امروز را از نزدیک تماشا کردند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده