سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

همتی: با استفاده از نظرات کارشناسی، چالش های موجود در تکواندو کرمانشاه کمتر خواهد شد

رئیس هیات تکواندو کرمانشاه گفت: جلسه خوبی را با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برگزار کردیم، ایشان ضمن مخالفت با استعفای من توصیه نمود برای بالا بردن وفاق و همدلی بین خانواده این رشته المپیکی در استان جلساتی با مربیان و پیشکسوتان داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مهدی همتی رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه چندی پیش به دلایلی از سمت خود کناره گیری و استفعا کرد. استعفایی که مخالفت هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو را در پی داشت. وی امروز با حضور در محل فدراسیون تکواندو به همراه سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع و مسعود حجی زواره مربی تیم ملی تکواندو با هادی ساعی دیدار و گفتگو کرد، تا با توان وانگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهد. 

همتی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو با اشاره به موضوع فوق اظهار داشت: هادی ساعی شناخت خوبی از تکواندو استان دارد و در این جلسه با تشریح شرایط موجود با استعفای من مخالفت کرد و قرار بر این شده با داوران، مربیان و پیشکسوتان جلساتی را برگزار کنیم تا از ظرفیت تمام عزیزان بتوانیم استفاده بهینه ای داشته باشیم.

او ادامه داد: به امید خدا هم افزایی و یکدلی بین مربیان و تکواندوکاران استان بیشتر شکل خواهد گرفت و یقین دارم با استفاده از نظرات کارشناسی، چالش های موجود در هیات تکواندو استان هم کمتر خواهد شد. همچنین مشکلاتی هم شناسایی شده که بدون تردید، طرح راهکار و استفاده از ایده ها و نظرات افراد در انتخاب راه حل مناسب موثر خواهد بود. 

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه با بیان اینکه تمام تلاش وی بر این است که از تمام ظرفیت ها استفاده کند و شاهد موفقیت های روز افزون تکواندوی کرمانشاه در جایگاه ملی، جهانی، آسیایی و المپیک باشیم، اظهار داشت:  قطع به یقین با توجه به خط مشی سیاست های فدراسیون تکواندو، مسابقات استان کرمانشاه در همه رده ها چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان برگزار خواهیم کرد. لازم است که از آرین سلیمی حمایت های بیشتری از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون تکواندو صورت گیرد چون که این تکواندوکار بیشترین شانس را برای حضور در المپیک دارد.

همتی درخصوص برگزاری دوره های آموزشی در این استان گفت: تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا دوره های آموزشی را در رده های مختلف هم در بخش داوران و هم در بخش مربیان برگزار کنیم. باید از ظرفیت عزیزانی که به تازگی به جمع مربیان و داوران استان اضافه شده اند، بیشتر استفاده شود تا در مسابقات آتی این بزرگواران حضور داشته باشند.

او در ارتباط با خانه تکواندو کرمانشاه بیان کرد: با توجه به اینکه کم کم به فصل تابستان نزدیک می شویم، فعالیت خانه تکواندو از ساعت 8 صبح تا 21 شب خواهد بود و از مربیانی که قابلیت های بالایی دارند، در بخش های بانوان و آقایان استفاده می کنیم تا تکواندوکاران متعددی چون آرین سلیمی و کوثر اساسه پرورش دهیم.

رئیس هیات تکواندو کرمانشاه در پایان بیان کرد: خوشبختانه تعامل خوبی میان هیات تکواندو کرمانشاه با اداره کل ورزش و جوانان استان، برقرار است و مقرر شد تا یک سیستم داوری در اختیار هیات تکواندو قرار گیرد و مدیرکل اداره ورزش استان اعتبارات ویژه ای را برای تکواندو استان در نظر گرفته است. آرزو دارم تمام عزیزانی که در تکواندو فعالیت می کنند همیشه سربلند باشند تا پرچم مقدس کشورمان را در بلندای افتخارات شاهد باشیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده