سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بزرگی: برای رویاهایم می جنگم و دوباره برمی گردم

نفجم و حیدری روسا هیات تکواندو مازندران و بابل با دانیال بزرگی دیدار کردند تا شرایط این تکواندوکار را از نزدیک بررسی کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، دانیال بزرگی که امید کسب سهمیه المپیک برای مازنی ها بود در اتفاقی باورنکردنی دچار محرومیت شد تا احتمال حضورش در رقابت های جهانی و گرندپری پیش رو و دیگر رویدادهای 2023 از بین برود.

دانیال که بعد از حضور در 2 مرحله گرنداسلم با مدال نقره به ایران برگشت با نامه ای از سوی فدراسیون جهانی مثبت بودن تست دوپینگش اعلام شد تا هم دانیال هم مازنی ها در شوک فرو روند و روزهای پرتلاطمی را سپری کنند.

دارنده مدال برنز آسیایی در این باره گفت: اینکه چطور به این ماده مبتلا شدم نامشخص است و تنهاچیزی که معلوم است اینکه جواب تست من و رضا کلهر عینا به یک شکل و از یک خانواده بوده، که چیزی عجیب است.

بزرگی با اشاره به اینکه ورزش برای من تمام نشده ادامه داد: در زندگی به کسی بدی نکرده بودم، این اتفاق برای من خیلی سنگین بود و بعد از شنیدن این خبر برای تمام سختی هایی که تا رسیدن به تیم ملی کشیدم، کمرم خم شد. من خلاهای زیادی در زندگی داشتم و سعی کردم تمام آن را با تلاش در ورزش مورد علاقه ام جبران کنم و این اتفاق برایم سهمگین و تلخ است اما برمی گردم و جبران میکنم، شاید دیرتر و شاید 4 سال دیگر ولی به تمریناتم ادامه می دهم، انگیزه ام به هیچ وجه از بین نمی رود، چون اهداف و آروزهایی دارم که باید محقق شود.

فیض اله نفجم و حسین نادی حیدری رئیس هیات مازندران و رییس هیات بابل در این نشست حضور داشتند که نفجم با اشاره به مبارزه خوب بزرگی در گرنداسلم گفت: دانیال یکی از تکواندوکارانی است که توان بدنی بالایی دارد و همیشه آماده بوده، در گرنداسلم نمایش خوبی داشته و برای تکواندو مازندران کنار رفتن این بازیکن فقدان بزرگی است چرا که شانس کسب سهمیه المپیک و خوش رنگترین مدال برای استان بود، اعلام مثبت بودن تست دوپینگ دانیال به معنای پایان کار نیست و هنوز محرومیت قطعی از سوی فدراسیون جهانی اعلام نشده و قطعا تا آن زمان تمام تلاش خود را میکنیم و  تنهایش نمی گذاریم نه تنها دانیال را حتی برای کلهر که میدانیم ورزش حرفه ای سخت است و آینده این جوانان، پس منتظر می مانیم و همه توانمان را می گذاریم.

نفجم ادامه داد: به شخصه بعد از شنیدن این خبر خیلی ناراحت شدم، دانیال را قلبا دوست دارم و میدانم که پسر خوش قلبی است و قطعا این اشتباه از سوی خود ورزشکار نبوده همه تلاش خود را میکنیم تا باعث آن را پیدا کنیم تا از محرومیتش کم شود.

در انتها نفجم و حیدری هدایایی که قرار بود طی مراسم بدرقه قبل از اعزام تکواندوکاران مازنی به جهانی داده شود را به این جوان پرتلاش و سختکوش اهدا کردند و همانجا حیدری رئیس هیات شهرستان بابل بابت اشتغال دانیال بزرگی قول مساعدت داد تا این ورزشکار بااخلاق و باانگیزه با فراق بال بتواند برای آینده برنامه ریزی و تمرینات خود را پیگیری کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده