سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قهرمانی جهان- باکو/ 10‎

رضایی: امیدوارم دل کلهر و بزرگی را با مدال جهانی شاد کنم

‎عضو تیم ملی در وزن 68- کیلوگرم گفت: امیدوارم بتوانم ابتدا نماینده شایسته ای برای ایران باشم و سپس با عملکردم دل 2 ملی پوش تکواندو را شاد کنم.

‎به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پس از مسائلی که برای 2 تکواندوکار کشورمان در وزن ۶۸- کیلوگرم پیش آمد، متین رضایی به عنوان نماینده ایران در این وزن انتخاب شد. با توجه به بسته بودن سایت مسابقات، در همین خصوص مکاتبات لازم با فدراسیون جهانی انجام شد و در نهایت ثبت نام وی مورد تائید قرار گرفت تا دارنده مدال طلای نوجوانان جهان و آسیا، در یک وزن بالاتر نسبت به مسابقات جهانی ۲۰۲۲ مکزیک، در رقابت های جهانی ۲۰۲۳ باکو به دیدار حریفان خود برود.‎

متین رضایی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در این خصوص گفت: هیچ ورزشکاری دوست ندارد چنین روزهایی را تجربه کند، از مشکلی که برای 2‎ دوست خوب من در تیم ملی تکواندو پیش آمد خیلی ناراحت شدم. حضور در ترکیب تیم ملی باعث افتخار است، ولی دوست نداشتم این چنین  به ترکیب تیم ملی برسم. به عنوان نفر جایگزین دانیال بزرگی برای حضور در رقابت های جهانی باکو انتخاب شدم و قطعا بعد از کلهر و بزرگی سومین گزینه بودم. حالا که این فرصت برای من فراهم شده است تمام تلاشم را می کنم عملکرد درخشانی داشته باشم و با عملکرد خوبم دل کلهر و بزرگی را شاد کنم. سطح مسابقات واقعا بالا است اما قول می دهم کم فروشی نکنم و تمامم را برای این مسابقات بگذارم.

‎رضایی در ادامه درباره حضور در یک وزن بالاتر از همیشه، بیان کرد: در رقابت های گرند اسلم ووشی با بزرگان جهان در وزن المپیکی 68- کیلوگرم رو به رو شدم و می دانم تا چه میزان همگی با آمادگی کامل در رقابت مهمی مانند جهانی شرکت کنند. مطمئنا رویداد سختی در سال منتهی به المپیک پاریس در پیش است اما مدال اصلی ترین هدف من خواهد بود.

 ‎ملی پوش وزن 68- کیلوگرم رقابت های جهانی باکو در خصوص تمرینات تیم ملی اظهار کرد: تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتیم و اکنون در فاز ریکاوری هستیم. همه چیز طبق برنامه و به خوبی پیش می رود و همه از لحاظ بدنی برای مسابقات جهانی آماده هستند. 

‎وی در پایان بیان کرد: پیش بینی کردن کار مشکلی است اما فکر می کنم نسبت به رقابت های جهانی مکزیک عملکرد بهتری داشته باشیم. من شخصا تمام تلاشم را می کنم تا خلاء خالی بودن جای بزرگی در این مسابقات حس نشود و از طرفی با مدال به وطن برگردم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده