سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عنوان برترین برای روابط عمومی تکواندو مازندران از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان

تکواندو مازندران در مراسم تجلیل از روابط عمومی های هیات های ورزشی استان از سوی اداره کل ورزش و جوانان عنوان برترین ها را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، ظهر امروز (دوشنبه یک خرداد ماه) اداره کل ورزش و جوانان استان در اقدامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی از 3 روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد، بابلسر و ساری و 3 هیات ورزشی تکواندو، پرورش اندام  و تنیس روی میز به عنوان برترین های مازندران تقدیر و تشکر کرد.

مراسم تجلیل از برترین روابط عمومی های ورزش و جوانان با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، برگزار شد.

در این مراسم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به خدمات و زحمات ارزشمند کارکنان حوزه روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی گفت: معرفی برترین روابط عمومی ها در هیات های ورزشی استان و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها با خود پیام دارد و پیامش اینست که اگر در اطلاع رسانی صحیح تلاش شود حتما توسط مسئولان دیده خواهد شد، لازم می‌دانم که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات، از زحمات نیروهای خدوم این حوزه تقدیر و تشکر داشته باشم.

عالیشان در ادامه بیان داشت؛ روابط عمومی پل ارتباطی جامعه هدف با مدیران هستند و می تواند زحمات و خدمات را بدرستی اطلاع رسانی کنند، لذا روابط عمومی سالم، جهادی و انقلابی باید مورد توجه مدیران باشد.

همینطور لازم است تا نیروهای روابط عمومی ورزش و جوانان  در کنار بیان دستاوردها، کارهای بزرگ و ارزنده خیرین ورزشی را اطلاع رسانی کنند و با ایده، ابتکار و متناسب با ذائقه جوانان، اخبار را منتشر نمایند.

گفتنی است، روابط عمومی تکواندو مازندران در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه در سمینار آنلاین روابط عمومی های کشور از سوی فدراسیون تکواندو هم حائز رتبه برتر کشوری شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده