سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نمایندگان تکواندو ایران در رقابت های جهانی باکو از دور رقابت ها کنار رفتند

سیده نرگس میرنوراللهی و میرهاشم حسینی با با وجود ارائه نمایشی قابل قبول از رقابت های جهانی باکو کنار رفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در چارچوب رقابت های جهانی باکو 2023 و در روز ششم این مسابقات، مبارزات اوزان 62- کیلوگرم بانوان و 74- کیلوگرم آقایان برگزار شد و «سیده نرگس میرنوراللهی» و «میرهاشم حسینی» نمایندگان تیم ملی تکواندو ایران بودند.

سیده نرگس میرنوراللهی در دیدار نخست خود موفق شد با نتیجه 2 بر صفر «مالسا مونتریو» از پرتغال را شکست دهد. ملی پوش کشورمان در مرحله یک شانزدهم نهایی رو در روی  «مریمی خلال» از مراکش قرار گرفت و او را هم مقتدرانه و با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت. میرنوراللهی در یک هشتم نهایی به مصاف «سارا چاری» قهرمان جهان در سال 2022 و عنوان دار گرند پری قرار گرفت و نتیجه را 2 بر صفر به حریف عنواندار خود واگذار و در نهایت شایستگی از دور رقابت ها کنار رفت.

میرهاشم حسینی در وزن 74- کیلوگرم دیگر نماینده ایران در روز ششم مسابقات بود. حسینی در دیدار نخست خود برابر «روسلان ماکاروف» از قرقیزستان قرار گرفت و به راحتی توانست با نتیجه 2 بر صفر او را شکست دهد. حسینی در دیدار دوم خود رو در روی  «جیلن لالون» از هائیتی قرار گرفت و او را هم با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت و پا به مرحله یک هشتم نهایی گذاشت. حسینی در این مرحله و در یک دیدار نفس گیر مقابل  «استفان تاووک» از صربستان دارنده مدال برنز مسابقات جهانی 2022 مکزیک قرار گرفت و با ارائه نمایشی قابل قبول، نتیجه را 2 بر یک به حریف خود واگذار کرد و از گردونه رقابت ها حذف شد.

در همین چارچوب و در روز آخرین مسابقات، فردا یکشنبه «علیرضا نادعلیان و ناهید کیانی» 2 ملی پوش کشورمان به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

تا به اینجای رقابت های قهرمانی جهان 2 مدال برنز توسط «متین رضایی و آرین سلیمی» برای ایران به دست آمده است.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده