سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

با پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو؛

تاریخ سازی تیم ملی تکواندو بانوان با حضور در میان 5 تیم برتر جهان

پس از پایان رقابت های قهرمانی جهان باکو، تیم های برتر و بهترین های این رویداد در 2 گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی ایران به عنوان پنجمی این مسابقات رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت های جهانی جمهوری آذربایجان - باکو، پس از برگزاری از روز هشتم خرداد ماه بالاخره امروز یکشنبه 14 خرداد ماه با برگزاری رقابت های اوزان ۵۳- کیلوگرم بانوان و ۸۷+ کیلوگرم آقایان برگزار شد؛ رقابتی که تیم ملی ایران  توسط «ناهید کیانی» یک مدال طلا و 2 برنز «متین رضایی و آرین سلیمی» به دست آورد.

با پایان این رویداد تیم های برتر و بهترین های این رویداد در 2 گروه بانوان و آقایان معرفی شدند که تیم ملی تکواندو بانوان ایران به یک رکورد تاریخی دست یافت و توانست با کسب مدال طلای کیانی، رتبه و جام پنجمی جهان را از آن خود کند.  در گروه بانوان تیم های ترکیه، فرانسه، مجارستان، کرواسی و ایران رتبه های اول تا پنجم را تصاحب کردند؛ کره جنوبی، کرواسی، ترکیه، ایتالیا و مالی نیز در گروه آقایان عنوان برترین تیم های جهان را کسب کردند.

گفتنی است ناهید کیانی اولین تکواندوکار بانوی تاریخ ایران است که نشان طلا را بر گردن می اندازد و همچنین با این مدال طلا بعد از 9 سال اولین طلایی کشورمان در 2 گروه بانوان و آقایان لقب گرفت.

همچنین عنوان بهترین داور مرد به «ایمن اداربه» از اردن و همین عنوان در بخش بانوان به «بیونگ هی کیم» از برونئی رسید. «مروه دنچل» از ترکیه و «پارک تائه جون» از کره جنوبی طلایی های رقابت های جهانی باکو برترین تکواندوکاران این دوره از مسابقات شدند. «هونگ یاب» از کره جنوبی برترین مربی آقایان و «علی شاهین» از ترکیه برترین مربی در بخش بانوان انتخاب شدند.

جایزه پیشرفت؛ به کشور «کانادا» رسید. کاپ اخلاق را هم کشور «ترکیه» بالای سر برد. «جمهوری آذربایجان» کشور میزبان بیست و ششمین دوره رقابت ها گرچه امسال موفق عمل نکرد اما جایزه روح جوانمردی مبارزه را به دست آورد. 

لازم به ذکر است هدایت تیم ملی در گروه بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی مربی است؛ بیژن مقانلو سرمربیگری تیم آقایان را عهده دار بوده و مسعود حجی زواره به عنوان مربی وی را یاری می‌کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده