سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سرپرست کمیته مسابقات؛

قنبری: تکواندو ایران نشان داد پتانسیل میزبانی رویدادهای بزرگ را دارد/ مسابقات کیش فرصت خوبی برای هوگوپوشان بود

سرپرست کمیته مسابقات گفت: خدا را شکر موفق شدیم با همدلی میزبانی شایسته برای رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر باشیم و فدراسیون تکواندو ایران نشان داد پتانسیل برگزاری و میزبانی رویدادهای بین‌المللی بزرگ را دارد.

فدراسیون تکواندو ایران در ماه پایانی سال به مدت 8 روز میزبانی نهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، سومین دوره جام ریاست فدراسیون جهانی و سی‌امین دوره جام فجر را برعهده داشت.

علی اشرف قنبری سرپرست کمیته مسابقات در خصوص این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: تکواندو ایران موفق شد نمره قبولی را در میزبانی این سه رویداد کسب نماید که این مهم تنها با برنامه‌ریزی مناسب، بهره‌گیری از تجربیات سال‌های قبل، استفاده از کادر مجرب، کارگروهی، انسجام و همدلی تمامی نفرات امکان‌پذیر بود؛ خدا را شکر تمامی شرکت کنندگان در این رویداد از برگزاری رضایت داشتند.

وی افزود: از سوی مسئولین منطقه آزاد کیش نیز میزبانی و همکاری خوبی را شاهد بودیم، آنها هرچه در توان داشتند با انگیزه و به منظور برگزاری هرچه بهتر این سه رویداد در اختیار ما قرار دادند که جای تقدیر و تشکر دارد.

سرپرست کمیته مسابقات تصریح کرد: در این رقابت‌ها حضور کثیری از تکواندوکاران را از بیش از 20 کشور شاهد بودیم که در نوع خود قابل توجه بود و تجربه خوبی برای ما به همراه داشت.

قنبری خاطرنشان کرد: حضور ریاست فدراسیون جهانی تکواندو، رییس اتحادیه تکواندو آسیا و ... در ایران حاکی از اهمیت این رویدادها بود؛ خدا رو شکر این رقابت‌ها به خوبی و با نظم خاصی برگزار شد که در نهایت "دکتر چو" شخص اول تکواندو جهان پیام تقدیری را به منظوری میزبانی این رقابت‌ها ارسال نمود.

وی اینطور ادامه داد: این مهم تنها با کار تیمی و همدلی حاصل شد و انعکاس خبری خوبی را نیز در سطح جامعه ورزش کشور داشت؛ پخش زنده تلویزیونی، پوشش بیش از 90 آیتم در اخبار صداوسیما، همچنین خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های سراسری ایران حاکی از این امر مهم است.

سرپرست کمیته مسابقات گفت: بدون شک این مسابقات با نقاط ضعفی نیز همراه بوده که به دنبال بررسی آن موارد هستیم تا در سال‌های آینده آنها را برطرف کرده و تکرار نشود.

قنبری با بیان اینکه این رقابت‌ها از امتیاز برخوردار بوده و اهمیت ویژه‌ای برای ورزشکاران داشت گفت: در این سه رویداد شرایط خوبی فراهم شد تا تکواندوکاران بتوانند جایگاه خود را در رنکینگ ارتقاء دهند و با توجه به اینکه سه رویداد به صورت متوالی برگزار شد، در صورتیکه در یکی از آنها نتیجه مطلوبی کسب نمی‌کردند می‌توانستند در دیگر مسابقات آن را جبران نمایند. همچنین این مسابقات فرصتی خوبی برای دیگر ورزشکاران و مربیانی که فرصت حضور در میادین بین‌المللی را نداشتند فراهم کرد تا بتوانند این مهم را تجربه نمایند.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها مبارزات تدارکاتی خوبی برای ملی‌پوشان تکواندو کشورمان بود تا خود را برای حضور در مسابقات جهانی 2019 آماده کرده و از حضور 18 ساله خود بر سکوهای جهانی دفاع کنند.

وی اینطور ادامه داد: خدا را شکر موفق شدیم با همدلی میزبانی شایسته برای رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر باشیم؛ فدراسیون تکواندو ایران نشان داد از نظر فنی و امکانات پتانسیل برگزاری و میزبانی رویدادهای بین‌المللی بزرگ را دارد.

سرپرست کمیته مسابقات در پایان گفت: در سال 1397 برگزاری 5 رویداد بین‌المللی جام ریاست فدراسیون جهانی، جام فجر (دو مرتبه) و جام باشگاه‌های آسیا (دو مرتبه) را شاهد بودم که از تمامی کسانی که در برگزاری این رقابت‌ها سهم داشتند تشکر می‌کنم.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده