سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

عسکری: مهم‌ترین ایستگاه برای رسیدن به المپیک 2020، مسابقات جهانی است

سرمربی تیم‌ملی تکواندو مردان کشورمان گفت: تمام تلاش خود را برای موفقیت به کار گرفته‌ایم و بچه‌ها نیز به این باور رسیده‌اند که مهم‌ترین ایستگاه برای رسیدن به المپیک 2020، مسابقات قهرمانی جهان است؛ هر یک از ملی پوشان بتواند در این رقابت‌ها مدال طلا کسب نمایند با ارتقای رنکینگ خود گام بلندی برداشته است.

فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی کشورمان که پس از یک‌سال هدایت ملی‌پوشان توانست افتخارات زیادی را در کارنامه تکواندو ایران اضافه نماید؛ حالا شاگردان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان 2019 – انگلیس آماده می‌کند.

عسکری در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: از حدود دو ماه پیش تمرینات خود را برای حضور در میدان بزرگ جهانی آغاز کرده‌ایم؛ در مرحله نخست بدون در نظر گرفتن نقطه اوج و تغییر در سیستم تمرین، مسابقات بین‌المللی جزیره کیش را در برنامه قرار دادیم و رقابت‌های خوبی را نیز در مسیر رسیدن به هدف پشت سر گذاشتیم. در ادامه نیز برای حضور در تورنمنت آلمان برنامه‌ریزی کرده بودیم تا بازخورد و نتیجه تمرینات را در این رویدادها ببینیم و نقاط ضعف را برطرف نماییم. 

وی افزود: از مسابقات کیش بازخورد خوبی حاصل شد چراکه پس از 45 روز تمرین نتایجی رقم خورد که بسیاری از دغدغه‌های ما را برطرف کرد اما ایرادهایی نیز وجود دارد که باید بر روی آنها تمرکز بیشتری داشته باشیم. مسیر بعدی ما شرکت در تورنمنت آلمان بود که متاسفانه با شرایطی فعلی که در کشورمان وجود دارد این حضور را از دست دادیم و بدون ارزیابی دیگری به رقابت‌های جهانی اعزام خواهیم شد.

عسکری تصریح کرد: همه این موارد را عنوان می‌کنم تا مردم با با شرایط تیم ملی بهتر آشنا شده و بدانند که موفقیت اتفاقی نیست؛ با توجه به اهداف، سرمربی برنامه‌ریزی می‌کند و پس از تعیین استراتژی در مسیر اهدافش گام برمی‌دارد.

با وجود اینکه فدراسیون تمام تلاش خود را به منظور فراهم کردن بهترین شرایط برای ما در نظر گرفته اما ناخواسته برخی از موارد همچون حضور در تورنمنت آلمان را در اختیار نخواهیم داشت بنابراین شرایط ایده‌آل را در نظر می‌گیریم اما با امکانات پیش می‌رویم؛ هیچ کمبودی باعث نمی‌شود تا خللی در برنامه‌ها ما ایجاد شود و تمام تلاشمان را برای رسیدن به سکوی مسابقات جهانی انجام می‌دهیم تا بتوانیم دل مردم را شاد نماییم. 

سرمربی تیم‌ملی تکواندو مردان با اشاره به مسابقات قهرمای جهان گفت: این رقابت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با توجه به اینکه سال پیش از المپیک می‌باشد قطعا حساسیت بالایی دارد. هر ماهی که جلو می‌رویم از رنکینگ سه سال گذشته بچه‌ها کسر می‌شود و امتیاز جهانی آنها با توجه به اینکه در سبد رنکینگ باقی می‌ماند بسیار مهم است. تمامی کشورها با هدف‌گذاری و سرمایه‌گذاری در این رویداد حاضر می‌شوند و با تاثیر بالایی که هر مدال طلا در کسب سکوی جهانی دارد تلاش قهرمانان برای کسب این نشان دو چندان می‌شود. بدون شک مسابقات ویژه‌ای را شاهد خواهیم بود و با عزمی راسخ در این میدان به مصاف رقبا می‌رویم. 

عسکری اینطور ادامه داد: تنها آرمین، میرهاشم و سجاد تجربه حضور در مسابقات جهانی را دارند که دو نفر از آنها در وزن دوره قبل خود به میدان می‌روند و میرهاشم نیز در یک وزن بالاتر مبارزه می‌کند. قطعا تجربیات دوره گذشته به این نفرات کمک می‌کند و با توجه به جایگاهی که در رنکینگ دارند ابتدا مبارزات راحت‌تری را پشت سر می‌گذارند اما بچه‌ها اصلا به این موارد اهمیت نمی‌دهند و هر دیدار را یک فینال محسوب می‌نمایند؛ می‌دانند اگر قرار است که به مدال برسند باید از جان مایه بگذارند و به همین خاطر نیز با هدفمندی خاصی به سوی مسابقات جهانی گام بر‌میدارند؛ این موضوع هم به خود ورزشکاران کمک می‌کند و هم در دیگر نفرات تاثیر به سزایی دارد. 

وی افزود: بچه‌ها با بالاترین اراده و همت تمرینات را سپری می‌کنند، از حاشیه‌ به دور هستند و خدا را شکر از روند آماده سازی راضی هستم. 

سرمربی تیم‌ملی تکواندو در پایان گفت: فرارسیدن سال جدید را تبریک می‌گویم، انشاءالله سالی پر از خیر، برکت و خوشی برای همه مردم باشد و مشکلاتی که در سال گذشته پشت سر گذاشتند از خانه‌هایشان به دور باشد؛ امیدوارم در زمان مناجاتشان هوگوپوشان تیم‌ملی را از دعای خیرشان بی نصیب نگذارند چراکه مطمئن هستم افتخاری که بچه‌ها در میدان جهانی کسب می‌کنند غرور ملی را به ایرانی‌ها هدیه می کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده