سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ملکوتی‌خواه:

حضور در اردوی تیم‌ملی افتخار بزرگی است/ برخی اوقات شرایط به شکلی که فکر می‌کنیم پیش نمی‌رود/ برای تمامی ملی‌پوشان آرزوی موفقیت دارم

مریم ملکوتی‌خواه تکواندوکار کشورمان گفت: کادرفنی از عملکرد من در تمرینات ایران و هچنین اردوی صربستان رضایت کامل داشتند اما به دلایل شخصی و با نظر خانواده و مربی خودم این تصمیم را گرفتم.

ترکیب تیم‌ملی زنان تکواندو کشورمان برای حضور در بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – منچستر صبح امروز (دوشنبه – 19 فروردین ماه) اعلام شد؛ علی‌رغم اینکه نام مریم ملکوتی‌خواه تکواندوکار وزن 46- کیلوگرم در سایت ثبت‌نام فدراسیون جهانی درج شده بود اما وی از حضور در این رویداد انصراف داد تا مهلا مومن‌زاده جایگزین وی شود.

مریم ملکوتی‌خواه در خصوص این تصمیم در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: کادرفنی از عملکرد من در تمرینات ایران و هچنین اردوی صربستان با توجه به اینکه مبارزات خوبی را برابر تکواندوکاران قدرتمند این کشور به نمایش گذاشتم، رضایت کامل داشتند اما به دلایل شخصی و با نظر خانواده و مربی خودم این تصمیم را گرفتم.

وی افزود: حضور در تیم‌ملی افتخار بزرگی است، من نیز هدف بسیار ارزشمندی داشتم و موفقیت در میدان جهانی که بالاترین آرزویم بود می‌توانست اتفاقات خوبی را در زندگی من رقم بزند؛ شاید خواست خدا بود تا این تصمیم را بگیرم و در این رویداد حضور نداشته باشم.

ملکوتی‌خواه تصریح کرد: هدف من از سال‌ها پیش کسب مدال طلای جهان بود؛ زمانی‌که از اردوی تیم‌ملی نوجوانان جهان2018 حذف شدم و نتوانستم در انتخابی حضور داشته باشم شوک بزرگی به من وارد شد اما تلنگری بود تا در مسابقات آزاد کشوری بزرگسالان شرکت نمایم. در این رده با کسب عنوان نخست توانستم خود را ثابت کنم و در تورنمنت کره‌جنوبی نیز نتیجه خوبی بدست آوردم. سال 97 برای من خیلی خوب بود و در مسابقاتی که حضور داشتم بدون باخت درخشیدم.

تکواندوکار وزن 46- کیلوگرم اینطور ادامه داد: برای حضور در این مسابقات خیلی آماده بودم و عملکرد خوبی از خود ارائه دادم؛ هر انسانی برای رسیدن به هدفش می‌بایست مسیری را طی کند که قطعا بدون سختی نخواهد بود و من نیز این مشکلات را تجربه کردم.

وی خاطرنشان کرد: این تصمیم را گرفتم و راه برگشتی ندارم؛ حتی اگر پشیمان شوم به تصمیم خود احترام می‌گذارم و قطعا این اردو و تصمیم برایم درس بزرگی خواهد بود؛ متاسفانه آن هدفی که می‌خواستم حاصل نشد اما پس از این تلاشم را برای کسب موفقیت دوچندان خواهم کرد.

ملکوتی‌خواه افزود: من موضوع انصراف خود را با کادرفنی مطرح نکردم و فقط آنها را از تصمیم خود آگاه کردم. کادرفنی نیز به تصمیم من احترام گذاشته و موافقتشان را اعلام کردند. رسیدن به هدف آسان نیست و هر ورزشکاری تمام سختی‌ها را به جان می‌خرد تا درخشش برق طلا را بر گردن خود ببیند اما برخی اوقات شرایط به شکلی که فکر می‌کنیم پیش نمی‌رود.

وی اینطور ادامه داد: بی تردید این انصراف برای من خیلی سخت بود ولی از این به بعد برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال جهان و المپیک تلاش می‌کنم و این قول را می‌دهم برای کسب مدال بجنگم تا بتوانم پدر و مادر خود را خوشحال کرده و زحمات آنها را به بهترین شکل پاسخ دهم.

ملکوتی‌خواه در پایان گفت: بدون شک من و دیگر هوگوپوشان با توجه به شرایط سنی که داریم می‌توانیم بدرخشیم و آینده خوبی را برای تکواندو بانوان ایران رقم بزنیم؛ اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و بچه‌ها همواره پشتیبان یکدیگر بودند؛ با وجود این تصمیم هنوز خود را جزئی از تیم می‌دانم و برای تک تک ملی‌پوشان در این رویداد بزرگ آرزوی موفقیت می‌کنم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده