سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

داوران ایرانی تکواندو در کمپ آموزشی بازی های المپیک 2020 توکیو

فدراسیون جهانی تکواندو به منظور انتخاب داوران برای قضاوت در بازی‌های المپیک 2020 - توکیو چهارمین مرحله از کمپ آموزشی خود را برای داوران قاره آسیا و اقیانوسیه در "ووشی" چین برگزار می‌نماید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، کمیته داوران فدراسیون جهانی به منظور انتخاب 30 داور برتر جهان برای قضاوت در بازی‌های المپیک 2020 – توکیو کمپ‌های آموزشی را در سطح 5 قاره جهان برگزار می‌نماید. 

برهمین اساس 260 داور بین‌المللی از 5 قاره برای حضور در مرحله نخست این آموزش‌ها انتخاب شده‌اند و تاکنون نیز این کمپ در قاره آمریکا، اروپا و آفریقا برگزار شده است.

داوران در این کلاس‌ها تست‌های فنی، جسمانی و پزشکی را پشت سر می‌گذارند؛ در نهایت 50 داور انتخاب شده و تا زمان باقی‌مانده تا المپیک در مسابقات مهم به قضاوت می‌پردازند و در نهایت 30 داور (15 مرد – 15 زن) مشخص و راهی توکیو می‌شوند.

کلاس آموزشی برای برای داوران قاره آسیا و اقیانوسیه نیز از 29 فروردین‌ماه تا یکم‌ اردیبهشت‌ماه در "ووشی" چین برگزار می‌شود که از ایران حافظ مهدوی، شهرام اربابی، عبدالرضا بهاری، حمید نصری‌نژاد و بدری اسدی برای حضور در این کمپ دعوت شده‌اند.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده