سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مسئول کمیته مربیان هیات گفت؛

ماحصل تلاش مربیان البرزی تربیت قهرمانان بنام و مدعی است

خلیل آژیده گفت: عملکرد مربیان البرزی همواره زیر ذره بین کارشناسان و مسئولین ورزشی می باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، بنا به اعلام خلیل آژیده مسئول کمیته مربیان استان 268 مربی ثبت شده در بانک اطلاعات فدراسیون تکواندو در این استان مشغول به فعالیت می باشند.

خلیل آژیده با بیان مطلب فوق گفت: با توجه به اینکه استان البرز همواره یکی از مدعیان برتر تکواندو در سطح کشور است و به واسطه حضور اساتید، پیشکسوتان و قهرمانان بنام انتظارات از تکواندو البرز بیش از پیش می باشد این مهم باعث شده تا مربیان نسبت به سایر استان ها کار سخت تری پیش رو داشته باشند.

وی افزود: برهمین اساس عملکرد استان زیر ذره بین کارشناسان، منتقدان و مسئولین ورزش می باشد؛ تمام تلاش مربیان البرزی بر این است تا با دانش افزایی و به روز رسانی اطلاعات خویش تدریس در دو بخش عملی و تئوری به بهترین نحوه ممکن صورت پذیرد که ماحصل آن تربیت و پرورش قهرمانان در همه رده های سنی می باشد.

مسئول کمیته مربیان ادامه داد: در حال حاضر از تعداد ذکر شده مربی بیش از 200 نفر دارای باشگاه و فعالیت مستمر می باشند.

مسئول کمیته مربیان خاطر نشان کرد: بواسطه عملکرد شایسته در همه حوزه ها و کمیته ها سال 97 را میتوان سال خوب و پرباری را برای حوزه مربیان تکواندو استان قلمداد کرد حضور 10 مربی ملی گواه بر این مهم می باشد. پس از میزبانی موفق البرز و حضور پرشور مربیان و هنرجویانشان در رقابت های جام بین المللی فجر و جام باشگاه های آسیا کار کمیته مربیان با برگزاری کلاس هماهنگی سالیانه مربیان آغاز شد که با حضور 195 نفر و حضور مدرسین فدراسیون در خانه تکواندو برگزار شد.

وی افزود: طی هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان و اخذ مجوز از سوی فدراسیون تکواندو در سال گذشته دو دوره کلاس تئوری مربیگری درجه یک و دو را برگزار کردیم که حضور مربیان دیگر استانها در این کلاس و رضایت صد در صدی همه اساتید از برگزاری، نقطه قوت این کلاس محسوب می شد. در کلاس تئوری درجه یک 58 مربی زن و مرد و در کلاس تئوری درجه دو نیز 52 مربی شرکت داشتند. یکی دیگر از موارد حائز اهمیت این کلاس استفاده از مدرسین مجرب تکواندوکار با مدارک بالا و استفاده بهینه از سرمایه های تکواندو بود که این مهم در نوع خود بی نظیر می باشد.

خلیل آژیده ادامه داد: کمته مربیان استان در هفته دو روز برای رسیدگی به مسائل و امور مربیان عزیز در دفتر هیات استان حضور دارد و و با برگزاری جلسات متناوب با مسئولین کمیته مریبان شهرستانها تلاش می کند امور مربیان به نحو احسن انجام پذیرد. این کمیته با کمیته مربیان دیگر استان ها سخن همکاری لازم را دارد و بیش از 25 مربی جهت شرکت در کلاس های دیگر استانها اعزام شدند. همچنین در سالی که گذشت 16 مربی نیز در کلاس بین المللی مربیگری شرکت کرده اند.

وی ادامه داد: همه تلاش ما و همکارانم در استان بسط و گسترش تکواندو در سطح استان می باشد و با شعار هر خانواده ایرانی یک تکواندوکار سعی در عملی کردن این موضوع داشته ایم. با حمایت های ویژه ریاست هیات بنا داریم تا کلاس های ارتقاء در دو بخش عملی و تئوری را در استان برگزار کنیم، ضمن آنکه با همکاری با کمیته آموزش مبنا را برای برگزاری کارگاه های یک روزه در مورد مسائلی از قبیل روانشناسی، تغذیه، حقوق ورزشی گذاشته ایم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده