بدرقه تیم ملی نونهالان تکواندو در پایان مرحله نخست تمرینات در شاهرود

همزمان با پایان دور اول تمرینات تیم ملی نونهالان تکواندو به میزبانی استان سمنان، مراسم بدرقه این تیم ظهر روز سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۴ در شهرستان شاهرود برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو سمنان، در پایان نخستین مرحله از تمرینات تیم ملی نونهالان تکواندو جمهوری اسلامی ایران که با میزبانی استان سمنان و همکاری هیأت تکواندو شهرستان شاهرود برگزار شد، مراسمی برای بدرقه ملی‌پوشان نونهال ظهر روز سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۴ در شاهرود برگزار شد.

این مراسم با حضور سعید نوروزی عجم رئیس هیأت تکواندو استان سمنان، دکتر علی نوری رئیس هیأت تکواندو استان گلستان ، مسئول کمیته آموزش فدراسیون تکواندو و دبیر کمیته تکواندو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و خانواده استاد سهیل مولانا عضو هیئت رئیسه هیات تکواندو استان همراه بود. 

تمرینات این مرحله، طی 8 روز با حضور ملی پوشان نونهال کشور برگزار شد با کیفیت مطلوب و استقبال و حضور مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

  • 00:41
  • 1404/01/16
  • 5137