
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو تهران، تکواندوکاران دانشآموز استان تهران با نمایشی درخشان در رقابتهای جهانی صربستان موفق شدند ۵ مدال ارزشمند شامل ۱ طلا، ۳ نقره و ۱ برنز برای کشورمان و استان تهران به ارمغان بیاورند.
گروه پسران:
در بخش کیوروگی، مارتیا شمسیزاد، ملیپوش شایسته کشورمان در وزن -۴۵ کیلوگرم با نمایشی مقتدرانه موفق شد حریفان خود را شکست دهد و در دیدار پایانی نیز با برتری مقابل نماینده جمهوری آذربایجان، تنها مدال طلای کاروان تهران را کسب کند.
سپهر کریمی در وزن +۶۵ کیلوگرم نیز پس از استراحت در دور اول، با شکست حریفان خود از مکزیک و ترکیه راهی فینال شد و در دیدار نهایی مقابل نماینده اوکراین به مدال نقره دست یافت.کیان کریمی دیگر نماینده پسران در این رقابتها بود که در دومین دیدار خود مقابل نماینده چین مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت.
گروه دختران:
در بخش کیوروگی، ستاره رفیعی در وزن -۴۷ کیلوگرم با صعود تا فینال، در دیدار پایانی مغلوب حریف چینی شد و مدال نقره را از آن خود کرد. پانیسا موسوی با عملکردی قابلتقدیر در وزن خود، موفق به کسب مدال برنز شد.
آندیا نورعلی نیز در وزن -۵۱ کیلوگرم پس از پیروزی در نخستین دیدار و شکست در دیدار دوم برابر نماینده اوکراین، به مدال برنز دست یافت.
بخش پومسه:
آیناز عسکری، نماینده شایسته استان تهران در بخش پومسه ابداعی، در دو بخش انفرادی و تیمی موفق به کسب دو مدال نقره شد و آخرین مدالآور تهرانی در این رقابتها لقب گرفت.
مجموع مدالهای نمایندگان استان تهران در این رقابتها:
۱ طلا
۳ نقره
۱ برنز