
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیأت تکواندو استان فارس، مورخه 28 فرودین 1404 مسابقات قهرمانی نوجوانان استان فارس جهت اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور سودابه گرمنجانی نایب رئیس هیأت استان ، فاطمه ناظمی مسؤل برگزاری مسابقات بانوان، رحیمه جلوداری سرناظر داوران ،سهراب وند مسئول تشریفات ، داوران، مربیان ،پزشک مسابقات، عوامل اجرایی و ورزشکارانی از شهرستان های سراسر استان در خانه تکواندو استان برگزار گردید.
برترین های این دوره از مسابقات :
فاطمه شیروانی فنی ترین بازیکن
سودابه رفیعی بهترین مربی
آیگین شمشیری بهترین داور
در پایان این مسابقات به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا شد.