پیام تبریک رئیس هیئت تکواندو استان زنجان در پی کسب عنوان بهترین فدراسیون کشور

دکتر اصغر محمدی رئیس هیئت تکواندو استان زنجان کسب عنوان بهترین فدراسیون کشور در سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیئت تکواندو استان زنجان، دکتر اصغر محمدی رئیس هیئت تکواندو استان زنجان به مناسبت کسب عنوان بهترین فدراسیون کشور در سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

جناب آقای هادی ساعی

ریاست محترم فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام،

کسب عنوان پرافتخار «بهترین فدراسیون ورزشی کشور» در سال ۱۴۰۳ در جشنواره ملی «قهرمان ایران» توسط فدراسیون تکواندو را که بیانگر شایستگی‌ها، درایت مدیریتی و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر جناب‌ عالی و همکاران محترمتان در فدراسیون تکواندو می‌باشد، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

 

بدون شک، این موفقیت ارزشمند، نمادی از استمرار روح قهرمانی و نگاه توسعه‌محور آن مقام محترم است که بار دیگر نام تکواندو ایران را در بالاترین سطح ملی و مدیریتی درخشان ساخت.

 

اینجانب به نمایندگی از خانواده تکواندو استان زنجان، ضمن قدردانی از زحمات ارزنده جناب‌عالی، توفیقات روزافزون و استمرار این مسیر پرافتخار را در سال های آتی و درخشش در المپیک ۲۰۲۸، از درگاه خداوند متعال خواستارم.

با تقدیم احترام،اصغر محمدی

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان

  • 14:02
  • 1404/01/31
  • 5314