عسکری: تکواندوکاران خوبی در تورنمنت صربستان حضور داشتند/ امتیازات بدست آمده در مسیر کسب سهمیه المپیک اهمیت ویژه‌ای دارد

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تورنمنت صربستان از نظر فنی در جایگاه خوبی قرار داشت و با توجه به اینکه سال پیش از بازی‌های المپیک بود بسیاری از تکواندوکاران مطرح به منظور تکمیل امتیازاتشان در این رویداد حضور پیدا کرده بودند.

هجدهمین دوره تورنمنت بین‌المللی صربستان در رده سنی بزرگسالان با حضور 285 هوگوپوش به مدت دو روز در شهر "بلگراد " برگزار شد و تیم ملی‌ تکواندو مردان کشورمان با کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 3 برنز موفق شد عنوان نایب قهرمانی را کسب نماید که البته این رده‌بندی در مجموع تیمی مردان و زنان محاسبه شده است.

فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان با اشاره به این رقابت

  • 08:59
  • 1398/08/06
  • 19707