پیام تبریک رییس هیات تکواندو استان کرمانشاه به مناسبت روز خبرنگار

رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه با صدور پیامی روز خبرنگار را به تلاشگران این عرصه تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان کرمانشاه،مهدی همتی با صدور پیامی روز خبرنگار را به تمام زحمت کشان این عرصه تبریک گفت.

متن پیام ایشان به شرح زیر می باشد:

ن و القلم و مایسطرون

فرا رسیدن هفدهم مرداد بهانه‌ای شد تا به عنوان عضوی از جامعه خدمت‌گزار ورزش استان کرمانشاه، قدردانی خود را از تمامی خبرنگاران ارجمن

  • 12:25
  • 1400/05/17
  • 8831