
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان کرمانشاه،مهدی همتی با صدور پیامی روز خبرنگار را به تمام زحمت کشان این عرصه تبریک گفت.
متن پیام ایشان به شرح زیر می باشد:
ن و القلم و مایسطرون
فرا رسیدن هفدهم مرداد بهانهای شد تا به عنوان عضوی از جامعه خدمتگزار ورزش استان کرمانشاه، قدردانی خود را از تمامی خبرنگاران ارجمن