پویش نذر خون توسط تکواندوکاران استان بوشهر انجام شد

 مدیر روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر از اجرای طرح اهدای خون از سوی جامعه تکواندو این استان خبر داد و گفت: بسیاری از بیماران در شرایط موجود نیازمند اهدای خون هستند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، در شب عاشورا محرم الحرام 1443، پویش نذر خون با حضور تکواندوکاران استان در سازمان انتقال خون برگزار و با اهدای خون خود، باری دیگر ایثار و از خودگذشتگی را معنا کردند.

مهدی ملاح زاده مدیر روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر گفت: به دنبال کاهش ذخایر خونی در بانک خون استان، جامعه تکواندو استان، در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحس

  • 18:47
  • 1400/05/30
  • 11512