
ذبیحاله اسلمی سرپرست تیم ملی تکواندو افغانستان در گفتوگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در خصوص حضور در تورنمنتهای بینالمللی تکواندوی ایران گفت: برای حضور در تورنمنتهای ایران، تیمی را با نام قفسهبندی وکیلی و با سرمربیگری استاد حسین کریمی تشکیل دادیم و در مسابقات باشگاههای آسیا شرکت کردیم. در این مسابقات در میان 10 باشگاه در جایگاه چهارم قرار گرفتیم و در مسابقات جام فجر نیز به صورت مشترک، سوم شدیم.