
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، با حضور اعضای هیات رییسه فدراسیون از پیام خانلرخانی و عاطفه کشاورز سرمربیان تیم های ملی پاراتکواندو صبح امروز (چهارشنبه - یکم دی ماه) تقدیر شد.
ملی پوشان پاراتکواندو کشورمان در بازیهای پارالمپیک توکیو موفق به کسب یک مدال طلا توسط اصغر عزیزی و یک مدال نقره توسط مهدی پور رهنما شدند.