دوره مربیگری درجه 3 تکواندو آقایان در بوشهر آغاز شد

دبیر هیئت تکواندو استان بوشهر از برگزاری دوره مربیگری تکواندو آقایان با حضور مدرسین فدراسیون تکواندو در بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ سعید حکمت آرا تصریح کرد: با هدف افزایش دانش مربیان تکواندو بوشهر یک دوره مربیگری درجه 3 ویژه تکواندو در بخش آقایان به صورت کشوری از تاریخ 2 الی 8 دی ماه 1402 به میزبانی استان بوشهر در حال برگزاری است و شرکت کنندگان این دوره را در خانه تکواندو استان سپری می کنند.

وی با اشاره به مدرسین این دوره آموزشی، یاد آور شد: در 3 روز نخست دوره مربیگری درجه 3 تکواندو آقایان در بوشهر مهدی کاشانیان مدرس پومسه حضور دارد و شر

  • 19:43
  • 1402/10/05
  • 1357