
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیأت تکواندو استان فارس، دوره مربیگری درجه سه در بخش بانوان و بصورت کشوری از تاریخ ۱۶ الی ۲۲دی ماه ۱۴۰۲ به میزبانی استان فارس و در خانه تکواندو شهید صادق پور شیراز برگزار گردید .
سودابه گرمنجانی نایب رئیس هیات تکواندو استان فارس تصریح کرد: در این دوره در بخش پومسه استاد سولماز منصوری از اصفهان، در بخش هانمادانگمرضیه چگونیان از اصفهان در بخش کیورگی سارا رضایی از اصفهان به آموزش پرداختند .
این