این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از روابط عمومی هیئت تکواندو استان یزد؛ رقابتهای هانمادانگ و پومسه قهرمانی کشور با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور در بجنورد، استان خراسان شمالی برگزار شد و نمایندگان استان یزد (باشگاه مهربد میبد) توانستند در این رویداد افتخارات قابل توجهی کسب کنند.
در بخش هانمادانگ: شهابالدین بیکی در رشته جوموک قدرتی مدال طلا را کسب کرد. مجید شاکر در رشته یوپچاگی سرعتی به مدال طلا و در رشته جوموک سرعتی به مدال نقره دست یافت.
در بخش پومسه تیمی نیز نتایج به شرح زیر رقم خورد: تیم پومسه مهربد ۱ با ترکیب امیرحسین محمدی، امیرعلی صادقزاده و امیرمحمد ابراهیمی به مدال نقره دست یافتند. تیم پومسه مهربد ۲ با ترکیب متین بیکی، محمدطاها اکبرزاده و محمدپارسا برزگر به مدال برنز رسیدند.
این افتخارآفرینیها بار دیگر نشان داد ظرفیت بالای تکواندوکاران استان یزد در میادین ملی، نویدبخش موفقیتهای بیشتر در آینده خواهد بود.
اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید