این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر، در شب عاشورا محرم الحرام 1443، پویش نذر خون با حضور تکواندوکاران استان در سازمان انتقال خون برگزار و با اهدای خون خود، باری دیگر ایثار و از خودگذشتگی را معنا کردند.
مهدی ملاح زاده مدیر روابط عمومی هیات تکواندو استان بوشهر گفت: به دنبال کاهش ذخایر خونی در بانک خون استان، جامعه تکواندو استان، در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحس
اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید