سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

استفاده از همه ظرفیت های استان البرز در بخش استعدادیابی

مسئول کمیته استعدادیابی استان البرز از تدوین  برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، پس از تعیین و معرفی  مسئولین کمیته های استان و درخواست تحویل برنامه ها، کمیته استعدادیابی در بخش آقایان با ارائه برنامه های خویش به سرعت نسبت به اجرایی نمودن برنامه های تدوین شده پرداخت و طی ماه جاری اقداماتی از قبیل تشکیل جلسات مختلف با اعضاء کمیته فنی و کارشناسان خبره در سه بخش کیوروگی، پومسه و هان مادانگ و با هم اندیشی و جمع بندی مذاکرات به مرحله عملیاتی رسید.

فرخ کرمی مسئول کمیته استعداد یابی در این خصوص گفت: برنامه های ما در سه سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدیون یافته است، در گام اول سعی کرده ایم نسبت به اعلام عمومی با بستر سازی مناسب در فضاهای مجازی  اقدام نماییم.

وی در ادامه گفت: در همین راستا از کارشناسان،قهرمانان و مربیان سازنده دعوت به عمل آوردیم تا در قالب گروه های تخصصی کیوروگی ،پومسه و هان مادانگ از ظرفیت های فنی در سطح استان استفاده نمایم.

 کرمی تصریح کرد: ایجاد بانک اطلاعات  افراد تحت پوشش کمیته استعداد یابی استان و برگزاری تمرینات دوره ای منظم ویژه افرادی که در سال گذشته و در سال جاری حائز عنوان در رقابتهای بین المللی، کشوری و استانی گردیدند و نفرات برتر لیگ های استان در رده های سنی مختلف در قالب تیم های منسجم زیرنظر قهرمانان ملی و مربیان بازیکن ساز از برنامه های اولویت دار ما می باشد که به زودی به اجرا در خواهد آمد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:انجام تست های دوره ای و منظم از جمله تست آمادگی جسمانی،مشاوره های روانشانسی،مشاوره های تغذیه ای ، ارزیابی تکنیک،پیکر سنجی و فعال کردن پایگاه های استعداد یابی شهرستان های زیر مجموعه استان با معرفی رابط و کارشناس به کمیته استان را در دستور کار خود قرار داده ایم.

مسئول کمیته استعداد یابی با اشاره به برنامه های بلند مدت در این کمیته گفت: بنا داریم تیم هایی بنام کمیته استعداد یابی در رده های سنی مختلف  تشکیل دهیم تا در لیگ های استانی و کشوری شرکت نمایند، در صورت موافقت کمیته فنی و مسئولین هیات 30 درصد از نفرات اعزامی به رقابت های قهرمانی کشور را به نفرات تحت پوشش کمیته استعداد یابی تخصیص دهیم.

کرمی در ادامه افزود: با توجه به ظرفیت های موجود در سطح مدارس انعقاد تفاهم نامه همکاری با اداره کل آموزش و پرورش از اقدامات مثمر ثمری میباشد که در بلند مدت تاثیر فوق العاده ای در روند اجرای برنامه های ما خواهد داشت.

این مسول بیان کرد: بنا داریم با هماهنگی مسئولان هیات ،از وجود افراد تحت پوشش این کمیته در تورنمنت های بین اللملی استفاده نماییم وبه جهت شرکت در لیگ های کشور به تیم های حاضر معرفی نماییم.

وی خاطر نشان کرد: در صورت ایجاد پایگاه قهرمانی با امکانات مناسب می توانیم در پلن بعدی برنامه هایمان به سمت جذب اسپانسربرای حمایت مالی و معنوی پیش رویم.

ما با تشکیل جلسات مختلف و استفاده از کارشناسان که تلفیقی از قهرمانان،مربیان قهرمان پرور و بازیکن ساز جوان و با تجربه با توجه به پتانسل های موجود به آینده کاری این کمیته به شدت امیدواریم و ایمان داریم.

کرمی گفت: طی دو هفته گذشته کارشناسان ما در محل برگزاری مسابقات قهرمانی استان و شهرستان های شرق شهرستان کرج وچهارباغ حضور فیزیکی داشتند و تمامی بازیکنان را زیر ذره بین رصد می کردند و مطابق با استانداردها و شاخص های تعریف شده تکواندوکاران را آنالیز می کردند در صورتی که هر هوگوپوش حداقل سه شاخص مورد نظر را داشت به عنوان یک استعداد در قدم اول  شناسایی و معرفی میگردید از مهمترین شاخصه ها می توان به سرعت،چابکی و جا به جایی ،قدرت ضربات، اجرای تکنیک  یا ضربات فنی،شرایط فیزیکی و هوش محیطی اشاره داشت.

با توجه به گستردگی و پویایی تکواندو  و همت مسئولان هیات در تمامی رده های سنی لیگ های مهیجی به مرحله اجرایی رسید که این مهم دست کمیته استعداد یابی را باز گذاشته است تا انتخاب های بهتر و صحیح تری داشته باشیم  بنا بر این در نظر داریم نفرات اول  تا چهارم رنکینگ هر وزن در رده  کمربند های سبز و آبی و قرمز در لیگ های خردسالان، نونهالان و نوجوانان را به کمپین استعداد یابی دعوت نماییم. در فاز بعدی از افراد شناسایی شده دعوت به عمل خواهد آمد تا در محل پایگاه قهرمانی استان زیر نظر کارشناسان به رفع اشکالات موجود بپردازند.

در معقوله استعداد گزینی نیزبرای بازیکنان شناسایی شده از دل لیگ و مسابقات آزاد که سرمایه های اصلی استان و باشگاه ها می باشند برنامه های ویژه ای  از قبیل تست های دوره ای منظم، پیکر سنجی،مشاوره های روانشناسی و تغذیه ای  در محل پایگاه قهرمانی استان خواهیم داشت .

کرمی گفت: در تمامی زمینه های مربوطه از وجود مربیان مجرب استفاده خواهیم کرد تا انشالله تیم های پرقدرتی در مسابقات آزاد ،لیگ های کشوری و اردوهای ملی و در نهایت میادین بین المللی  داشته باشیم.

وی افزود: منبعد شاهد حضور کارشناسان استعدادیابی در همه رویداد ها در سطح استان و شهرستان خواهیم بود تا به ارزیابی میدانی تکواندوکاران بپردازند.

وی در بخش های پایانی سخنان خود گفت: در صورت شناسایی و ورود بازیکنان تحت پوشش  کمیته استعداد یابی  حقوق مربیان اولیه محفوظ خواهد بود و حق تغییر بانک اطلاعات تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت،کما اینکه مربیان اولیه بازیکنان حق حضور بر سر تمرینات بازیکنان را نیز خواهد داشت،در همین راستا تمامی بازیکنان نیز ملزم به رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی کمیته می باشند و حضور در تمامی کلاس ها  و دوره های آموزشی الزامی است.

مسئول کمیته استعداد یابی تصریح کرد: خوشبختانه با شروع کار تیم جدید و دغدغه مند در راس هیات که خود از قهرمانان سابق و بنام میباشند شاهد تحولات قابل توجه و در خور ستایشی از قبیل حمایت از برنامه های کمیته ها،تجهیز و تکمیل امکانات سخت افزاری در جهت ارتقاء جایگاه استان در کشور بودیم  که این مهم جای تشکر و قدردانی را دارد .

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده