سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

گرندپری رم؛

«مهران برخورداری» حریف نروژی را شکست داد و فینالیست شد

عضو تیم ملی تکواندو ایران با برتری مقابل حریف نروژی خود راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب مدال به مصاف نماینده کره جنوبی برود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، در ادامه مبارزات روز پایانی گرندپری رم 2023، در مرحله نیمه نهایی وزن ۸۰- کیلوگرم، «مهران برخورداری» در دیدار نیمه نهایی به مصاف «ریچارد اورمن» از نروژ رفت و با کسب نتیجه 12 بر 4 و .10 بر 3 و پیروزی در 2 راند راهی مبارزه نهایی وزن خود شد.

برخوداری کار خود را با برتری ۲ بر صفر مقابل «برایان سالازار» از مکزیک آغاز کرد و در ادامه «اسماعیل بوزید» از فرانسه را نیز با همین نتیجه از پیش رو برداشت و در ادامه و بازهم ۲ بر صفر «جسوربک جایسانوف» دارنده طلای آسیا و گرنداسلم ووشی از ازبکستان به برتری دست یافت و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. وی برای کسب مدال طلا باید با «صالح الشرابتی» نایب قهرمان المپیک توکیو 2020  پیکارکند.

برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات تا این لحظه ناهید کیانی و مهدی حاج موسایی» ۲ نشان نقره، ابوالفضل زندی و مبینا نعمت زاده هم 2 مدال برنز کسب کرده اند و برخورداری شانس دارد تا اولین مدال طلای ایران در این رویداد را کسب کند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده