سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

خانه تکواندو قم به VAR مجهز شد

رئیس هیات تکواندو استان گفت: خانه تکواندو شهیدان برجعلی زاده قم با همکاری و حمایت مالی اداره کل ورزش و جوانان به VAR مجهز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم؛ علی آهنی رئیس هیات تکواندو قم در گفت و گو با کارشناس خبر اداره کل ورزش و جوانان استان در سخنانی اعلام کرد: این هیات داوطلبانه و برای بالا بردن سطح داوری تکواندو قم که دارای داوران خوبی در سطح بین‌المللی است با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان دوربین‌های ویدئو چک در محل خانه تکواندو نصب گردید و این امکانات در اولین مسابقه به بهره برداری خواهد رسید.

اعزام ۴۳ تکواندوکار قم به رقابت‌های هانمادانگ

علی آهنی افزود: از قم ۴۳ تکواندوکار بانو و آقا برای شرکت در مسابقات هانمادانگ به تهران اعزام شده اند که نفرات برتر در این مسابقات در تیم ملی حضور پیدا خواهند کرد.

اعزام داور قم به مسابقات جهانی گرندپری سنگال

رئیس هیات تکواندو قم در ادامه افزود: در حوزه اعزام داوران به مسابقات جهانی و آسیایی سلیمان قلی‌زاده داور بین المللی اهل قم برای قضاوت در مسابقات جهانی گرندپری سنگال اعزام خواهد شد که این دومین اعزام بین‌المللی ایشان به این رقابت‌ها است. همچنین هاشم آقایی نیز از دیگر داوران مطرح استان برای قضاوت در مسابقات بین‌المللی بلغارستان اعزام می‌شود و حسین سلیمانی به عنوان برترین داور لیگ نونهالان کشور و برترین داور مسابقات جوانان انتخابی تیم ملی منتخب گردیده است.

علی آهنی با اشاره به تلاش‌های این هیات در حوزه استعدادیابی اذعان کرد: اولین مسابقه پیش رو که در ماه آینده می‌باشد مسابقه خردسالان می باشد که با هدف استعدادیابی صورت خواهد گرفت و در این راستا محمد عظیمی استعدادیاب هیات تکواندو می باشد که در طی همکاری مناسبی با هیات تکواندو با ایجاد شرایط مناسب و تخفیف در هزینه ها به استعدادیابی مناسب و پرورش علمی ورزشکاران این حوزه مشغول می باشد.

وی ادامه داد: استعدادیابی و انجام برخی تست ها موجب راهنمایی ورزشکاران خواهد شد و از ایجاد صدمه و ضربه جسمی جلوگیری خواهد شد.

آهنی در ادامه اظهار داشت: پس از آن که کمیته فنی هیات قم تشکیل و تکمیل شود که شاهد حضور شخصیت های برجسته و فنی در این کمیته خواهیم بود که این کمیته و اشخاص می توانند در حوزه برگزاری مسابقات و لیگ راهنمایی های کارشناسی به ما دهند.

 

کمبود شیاپ‌چانگ مشکل خانه تکواندو

 

رئیس هیات تکواندو استان اظهار کرد: مشکلی که در حوزه امکانات هست کمبود شیاپ‌چانگ می باشد که در صورت عدم رفع ممکن است باعث ایجاد خطر شود اما در تلاشیم با تجهیز هر چه بهتر سالن به امکانات مورد نیاز شاهد رقابت های بهتری باشیم.

 

وی افزود: در حوزه تیم داری نیازمند آمادگی فضای بدنسازی در خانه تکواندو می باشیم که با تحقق این امر شاهد فعالیت بهتر ورزشکاران تکواندو خواهیم بود.

 

آهنی در پایان مطرح کرد: در حوزه تکمیل و تجهیز بهتر خانه تکواندو نیازمند حمایت بیشتر اداره کل ورزش و جوانان در حوزه عمرانی می باشیم و امیدواریم در حوزه تجهیزات خودمان به تکمیل برسیم چرا که تکمیل این سالن موجب استفاده های مهمی مثل برگزاری اردو تیم ملی می باشد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده