سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

برخورداری: در رویدادهای پیش رو مدال خوشرنگ تری می گیرم

ملی پوش قزوینی تکواندو ایران گفت: رقابت های گرندپری رم با حضور برخی از بهترین های دنیا در سطح فنی بالایی برگزار شد و خدا را شکر موفق به کسب یک نشان ارزشمند نقره شدم.

«مهران برخورداری» در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو در خصوص کسب نشان نقره خود در رقابت های گرندپری رم اظهار داشت: این رقابت ها در فاصله یک هفته بعد از مسابقات جهانی باکو با حضور گلچینی از بهترین های دنیا برگزار شد. گرندپری واقعا رویداد سنگینی بود و برای این مسابقات من و کادر فنی برنامه ویژه ای داشتیم و روی نقاط ضعف خود کار کردیم که درنهایت منجر به کسب مدال شد.

وی ادامه داد: نسبت به رقابت های جهانی باکو، انگیزه و روحیه بالاتری داشتم و همین مهم باعث شد تا در رم به فینال راه پیدا کرده و به نشان نقره دست پیدا کنم.  پیش از قطعی شدن مدال برنز حریف سرسختی از ازبکستان را پیش رو داشتم. «جسوربک جایسانوف» فنی ترین تکواندوکار و قهرمان آسیا در سال 2022 است. در مرحله مقدماتی رقابت های گرنداسلم ووشی چین او را شکست دادم اما در فینال به او باختم.  در رم و سومین مبارزه رو در رو این من بودم که پیروز از میدان خارج شدم. پس از برتری مقابل حریف ازبکستانی، در برابر تکواندوکار نروژی نیز با وجود آسیب دیدگی موفق به کسب پیروزی و صعود به فینال شدم.

برخورداری با اشاره به رویارویی با «صالح الشرابتی» نایب قهرمان المپیک توکیو و عنوان دار گرندپری و آسیا گفت: متاسفانه آسیب چشمی از دیدار نیمه نهایی با من همراه بود و این مورد باعث شد تا دچار دوبینی شوم. احساس می کنم اشتباه داوران در این دیدار هم به ضرر من شد  چرا که در راند دوم ضربه سر مسلم من موجب امتیاز نشد تا کمی کار پیچیده شود. واقعا فینال جذابی برابر الشرابتی داشتم و می توانستم مدال طلا را به خانه بیاورم. با این حال امیدوارم در رویدادهای پیش رو نقره گرندپری را به مدال خوشرنگ تری تبدیل کنم.

ملی پوش تکواندو در خصوص رقابت های یونیورسیاد چین که مرداد ماه سال جاری برگزار می گردد، بیان کرد: حدود یک ماه تا این مسابقات فاصله داریم و سعی من بر این است تا با تمام قوا در این رویداد مهم حاضر شوم. قطعا کسب مدال خوشرنگ هدف اصلی من و سایر بازیکنان خواهد بود.

وی در پایان اظهار کرد: می خواهم از کادر فنی که شبانه روزی در کنار ما هستند و زحمات زیادی برایمان کشیده اند تشکر ویژه کنم. امیدوارم در رویدادهای پیش رو پاسخ زحماتشان را به بهترین شکل بدهیم. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده