سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

ساری، بابل، آمل و قائمشهر مدال آوران مسابقات آزاد کشوری دختران نونهال شدند

دختران نونهال مازندران با کسب یک طلا، 3 نقره و 2 برنز به کار خود در آزاد کشوری پایان دادند که قهرمانان مدال آور از شهرستان های ساری، بابل، آمل و قائمشهر بودند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان مازندران، رقابت های تکواندو قهرمانی آزاد کشوری در رده سنی نونهالان و در گروه دختران تحت عنوان مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی جهت حضور پرقدرت در رقابت های جهانی و آسیایی، از صبح روز جمعه 26 خردادماه با حضور 710 تکواندوکار به مدت 4 روز در سالن خانه تکواندو برگزار شد.

در وزن 45- کیلوگرم سیده فاطمه زهرا باقرزاده از بابل و شاگرد نیره فضل اله پور و وزن 64- کیلوگرم فاطیما قاسمی از قائمشهر و شاگرد اصغرنژاد بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.

از ساری سیده کیمیا محمدی برنز وزن 61-  کیلوگرم  را بدست آورد که زیر نظر مهسا تقوی و  فاطمه معصومه ذبیحی در وزن 59- کیلوگرم دومین برنز سارویها را  زیر نظر مطهره رضایی کلانتری برای مازندران کسب کرد.

در نهایت حنا زرین کمر در وزن 64+ کیلوگرم با مدال طلا و در وزن 53- کیلوگرم  تبسم مقیمی با کسب مدال نقره شاگردان فاطره مطهری از شهرستان های بابل و آمل مدال آوران روز سوم و چهارم شدند تا با یک طلا، 3 نقره و 2 برنز به کار خود پایان دهند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده