سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

اهدای احکام مسئولان و کمیته های تکواندو غرب شهرستان کرج

طی نشستی در روز دوشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲ در سالن میلاد شهرداری کرج احکام مسئولین هیات و کمیته های غرب شهرستان کرج اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، طی برگزاری جلسه ای با حضور رئیس و نایب رئیس هیات تکواندو استان، مسئولان هیات تکواندو غرب کرج  اعضاء هیات رئیسه و کمیته ها ،احکام کمیته های این هیات تحویل داده شد.

جلسه مذکور روز دوشنبه ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات مجموعه فرهنگی،ورزشی میلاد شهرداری کرج برگزار شد.

محمد انصاف دوست رئیس هیات تکواندو با آرزوی موفقیت برای مسئولان و اعضاء هیات تکواندو غرب شهرستان کرج گفت: امیدوارم با استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه و پشتکار جدی خدمات شایانی به جامعه تکواندو استان ارائه دهید.

کوروش رجلی نائب رئیس هیات تکواندو نیز در ادامه جلسه با ابراز خرسندی از تشکیل جلسه منظم و با برنامه هیات تکواندو غرب گفت: بر طبق شعاری که در مجمع انتخاباتی داده ایم از هیات های شهرستانی حمایت کامل خواهیم کرد تا در راستای اهداف هیات استان ،همسو و همگام در راه رشد تکواندو گام برداریم.

محمد رضا نریمانی رئیس هیات تکواندو غرب شهرستان کرج با خوش آمدگویی به حضار گفت: از حمایت های همه جانبه هیات استان و اعتمادی که به بنده داشتند صمیمانه تشکر مینماییم،امیدوارم با عملکرد مثبت در حوزه تکواندو غرب شهرستان کرج پاسخ این اعتماد را بدهم.

وی ادامه داد:در انتخاب مسئولین کمیته های هیات غرب سعی کردیم از وجود نیروهای جوانی که کمتر فرصت یافتند تا تواناییهایشان را به نمایش بگذارند استفاده کنیم.

رئیس هیات تکواندو غرب افزود: برنامه هایی جهت اجرا پیش بینی و تدوین کردیم که به زودی به مرحله اجرایی خواهد رسید.

در این مسیر تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به عنوان یکی از بازوان اجرایی هیات گام های موثری در رشد تکواندو استان داشته باشیم.

نریمانی خاطر نشان ساخت: استطاعت و پدیده های نهفته فراوانی در استان وجود دارد،سعی داریم با شناسایی،جذب و پرورش این افراد در حوزه های مختلف زمینه های پیشرفت و تعالی اهالی تکواندو را فراهم آوریم.

ریحانه زین العابدینی نائب رئیس هیات تکواندو غرب شهرستان کرج نیز اذعان داشت: امید آن دارم با همدلی و تلاش در بخش بانوان مانند همیشه شاهد اتفاقات خوبی باشیم و کمک شایانی به تکواندو استان و حتی کشور داشته باشیم.

شایان ذکر است سالار یوسفی به عنوان دبیر،سیما اشرف لو خزانه دار و مجید فرجی عضو هیات رئیسه هیات تکواندو غرب شهرستان کرج ،محمد رضا نریمانی را همراهی خواهد کرد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده