سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

بازدید نماینده وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی پاراتکواندو

حاجی صدرالدینی، کارشناس ارزیابی و عملکرد قهرمانی معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز از اردوی تیم ملی پاراتکواندو بانوان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، معصومه حاجی صدرالدینی  ظهر امروز شنبه سوم تیرماه 1402 با حضور در فدراسیون تکواندو به همراه لیلا سلیمی سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون، از اردوی تیم ملی پاراتکواندو بانوان بازدید به عمل آورد و با پاراتکواندوکاران و اعضای کادرفنی به گفت و گو پرداخت.

کارشناس ارزیابی و عملکرد قهرمانی معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان در بخشی از صحبت های خود خطاب به اعضای تیم ملی پاراتکواندو بانوان گفت: تکواندو و پاراتکواندو بانوان همیشه باعث افتخار و سربلندی کشور در مسابقات بین المللی شده است. تکواندوی بانوان خدا را شکر از امکانات خوبی برخوردار است و بانوان ما توانسته اند با کسب مدال های رنگارنگ پرچم ایران را به اهتزاز درآورند.

او ادامه داد: بنده کارشناس این رشته هستم و از شما عزیزان خواستارم که هر مشکلی داشتید به من مراجعه کنید تا بدون دغدغه به تمرینات خود بپردازید.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده