سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

درخشش پاراتکواندوکار مازندرانی در مسابقات فرانسه

رزا ابراهیمی تنها نماینده استان مازندران در تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با حضور در 2 تورنمنت قهرمانی آزاد موفق به کسب 2 مدال ارزشمند برنز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، 2 دوره مسابقات قهرمانی آزاد اروپا طی روزهای جمعه 9 تیر ماه و  یکشنبه 11 تیرماه به میزبانی فرانسه در شهر «مونتقژی» برگزارشد. در دومین تورنمنت فرانسه 130 تکواندوکاران از 31 کشور جهان حضور پیدا کردند که رزا ابراهیمی در نیمه نهایی نتوانست از سد حریف ترکی خود بگذرد با قبول شکست مقابل «غمزه گرودل» برای دومین بار بر سکوی سوم قهرمانی آزاد اروپا ایستاد و به کار خود پایان داد.

نماینده وزن 57- کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست نماینده مکزیک را در راند طلایی شکست داد و در نیمه نهایی مقابل «غمزه گرودل» از ترکیه در راند طلایی بازی را واگذار کرد و برنزی شد.

در پایان این رقابت ها تیم ایران پس از ترکیه (2 طلا، 3 نقره و 2 برنز) به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. تیم های مکزیک و بریتانیا نیز پس از ایران دوم و سوم شدند.

بدین ترتیب تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با 4 نشان طلا و 8 برنز در 2 تورنمنت و رقابت های قهرمانی اروپا به کار خود پایان داد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده