سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

در جریان سمینار روسای هیات های استانی؛

ساعی: هیات های استانی بازوان توانمند فدراسیون هستند

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: تکواندوی ایران حرکت رو به رشدی را آغاز کرده است و با تلاش همه خانواده تکواندو به امید خدا شاهد موفقیت های جوانان پرتلاش خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سمینار روسای هیات های تکواندو استان‌ها عصر روز گذشته با حضور هادی ساعی رئیس فدراسیون، اصغر رحیمی دبیرکل و مدیر فنی تیم های ملی، مجتبی نظری و لیلا سلیمی سرپرست نایب رئیسی بانوان، محمد جمشیدی خزانه دار، سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع، محمدمهدی عسگرپور رئیس کمیته ITF ، محمدحسین کارگر مسئول کمیته فرهنگی و مسئولان هیات های استانی برگزار شد.

در ابتدای مراسم، عباسی  ضمن خیرمقدم به حضار، روسای جدید هیات های استانی، نواب رئیس و مهروز ساعی به عنوان کارشناس خبره را به سایر اعضا معرفی کرد.

رئیس فدراسیون طی سخنانی ضمن تشکر از مسئولان و روسای هیات های استانی برای حضور در این سمینار، بیان کرد: از همه عزیزان که در این یکسال و چند ماهی که در استان های خود به تکواندو کشور خدمت کرده اند، تقدیر و تشکر می کنم. شما عزیزان بازوان توانمند فدراسیون تکواندو هستید و زحمات شما نشان دهنده عملکرد فدراسیون و خانواده تکواندو است.

ساعی ادامه داد: خدا را شکر عملکرد تکواندو کشور در این مدت رو به جلو بوده است و به امید خدا اگر همین روند را داشته باشیم می توانیم در المپیک پاریس نتیجه خوبی کسب کنیم. شما بزرگواران تصمیم گیرنده اصلی فدراسیون تکواندو هستید و در بسیار از موارد اجرایی با هیات های استانی در ارتباط هستیم و مشورت کرده و مشتاقانه شنونده پیشنهاد های شما عزیزان هستیم. جا دارد از حسین حسین زاده بابت پیگیری های مستمری که از خواسته های هیات ها در جلسات هیات رئیسه دارد تشکر کنم.

در ادامه اصغر رحیمی دبیرکل و مدیرفنی تیم های ملی فدراسیون تکواندو عنوان داشت: امیدوارم با همدلی همه خانواده تکواندو، مسائل فدراسیون را به خوبی پیش ببریم. مجمع هر فدراسیون بالاترین جایگاه تصمیم گیری آن فدراسیون است. ما می توانیم با هم فکری مشکلات را حل کنیم و از نقد ها هم استقبال خواهیم کرد. از تیم قبلی که در فدراسیون فعالیت می کردند، تشکر می کنم. تلاش داریم نقاط ضعف خود را به  نقاط قوت تبدیل کنیم. رشته تکواندو المپیکی است و برای پیشرفت در آن نیاز به همدلی بین همه ارکان دارد تا در میادین مختلف تیم های ما بتوانند نتایج قابل قبولی کسب کنند. 

محمد مهدی عسگرپور رئیس کمیته ITF  نیز طی سخنانی در خود آخرین شرایط این رشته سخنانی را بیان داشت. وی اظهار کرد:  در برخی از کشورها ITF دارای فدراسیون جداگانه ای است اما براساس تصمیم گیری های وزارت ورزش و جوانان ما زیر مجموعه فدراسیون تکواندو هستیم که قابل احترام است چون اگر جز این بود، نمی توانستیم رشد داشته باشیم. خدا را شکر با در دوره جدید فعالیت خود با حمایت خوب هادی ساعی گام های موثری در جهت برگزاری دوره های آموزشی و آزمون ها برگزار شد. توقع دارم که روسای هیات ها توجهی ویژه ای به بخش ITF در استان های خود داشته باشند و کمیته های جداگانه ای در این مورد تشکیل دهند.

حجت الاسلام و المسلمین کارگر مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون تکواندو نیز بیان کرد: بخش فرهنگی در هر فدراسیون از جایگاه خاصی برخوردار است و حتی در وزارت ورزش و جوانان نیز به این بخش نگاه ویژه ای می شود.  ساز و کار ویژه ای را طراحی کرده ایم که برترین کمیته های فرهنگی استان ها را معرفی کنیم. استان قم در این زمینه با برگزاری مسابقات کتابخوانی بار بزرگی را از روی دوش فدراسیون برداشت. از همینجا به همه عزیزان اعلام می کنم که هر طرح فرهنگی که دارند با آغوش باز از آن استقبال خواهیم کرد و امکانات فدراسیون را در اختیارشان قرار خواهیم داد. با وزارت ورزش و جوانان صحبت هایی را انجام داده ایم تا دوره های تربیت مربیان فرهنگی داشته باشیم. 

سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع در مورد شرایط جدید انتخاب هیات های برتر بیان کرد: طبق جلساتی که در این زمینه برگزار شده، تصمیم گرفتیم که علاوه بر معیارهای مدنظر وزارت ورزش و جوانان، مسائل مربوطه را  با وضعیت استان ها تطبیق داده و امتیازبندی هیات های استانی را با معیار های جدید انجام دهیم.  پس از صحبت هایی که با رئیس و دبیر فدراسیون داشتم قرار شد تا پنل ویژه ارزیابی و فعالیت های استانی برای روسای هیات ها فعال شود و به امید خدا تا پایان مردادماه این اتفاق خواهد افتاد و تمامی فعالیت های استانی در بانک اطلاعاتی ثبت خواهد شد. در پارامترهای جدید، جمعیت استان، امکانات استان، جمعیت تکواندوکاران استان و فاصله آن ها تا مرکز، تعداد مربیان و داوران و .... در نظر گرفته شده است و استان ها به سه بخش تقسیم بندی می شوند. این کار باعث انگیزه خوبی مخصوصا برای استان های کم برخوردار خواهد شد تا خود را نشان دهند. 

در بخش پایانی سمینار هم روسای هیات های استانی در رابطه با مسائل مختلف داوری، مربیگیری، مسابقات، آزمون ها و ... نقطه نظرات ، پیشنهادات و مشکلات خود را بیان کرده و هادی ساعی نیز به آنها پاسخ داد. 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده