سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

حمایت سپاه پاسداران استان سمنان از تکواندوکاران

رئیس فدراسیون تکواندو با جاشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان دیدار و در رابطه با مسائل مختلف به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به همراه سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع، سید محمدتقی علوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان سمنان و  سعید نوروزی عجم رئیس هیات تکواندو استان سمنان با سردار «منصور شوقانی» جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان دیدار و گفت و گو کرد.

نوروزی عجم رئیس هیات تکواندو استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت ها و تکواندوکاران این استان بیان کرد: تاکنون 15 مدال کشوری را تکواندوکاران سمنانی از آن خود کرده اند، 5 تکواندوکار از استان در اردوی تیم های ملی حضور دارند و تقریبا در سامانه بانک اطلاعاتی استان سمنان دارای 15 هزار تکواندوکار است. برخی از شهرستان ها دارای کمبودهایی است که جا دارد با حمایت مسئولان ایرادات های موجود رفع شود تا شاهد رشد تکواندو در سراسر استان باشیم.

منصور شوقانی جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار گفت: هادی ساعی یکی از قهرمانان پر افتخار ایران اسلامی است و همین باعث شده تا الگوی بسیار از جوانان استان باشد. سازمان بسیج ورزشکاران و مجموعه سپاه همواره در راستای اهداف ورزش استان گام برداشته است و هر موقع نیاز به کمک از جانب ما بوده با تمام میل به ورزش استان خدمت کرده ایم. مقام معظم رهبری فرمونده اند که هر جوان باید تهذیب، تحصیل و ورزش را 3 الگوی زندگی خود بداند و اگر این 3 مورد رعایت شود مراحل تکامل این جوان شکل خواهد گرفت. اگر ما باعث پیشرفت ورزش در بین جوانان شویم هم به تهذیب و هم به تحصیل آنان کمک کرده ایم.

هادی ساعی رئیس فدراسیون در این دیدار بیان کرد: از اینکه مجموعه بسیج و سپاه امکانات خوبی را در اختیار تکواندو استان قرار می دهند نهایت تشکر را دارم. سردار شوقانی جزئی از خانواده تکواندو است و انتظار داریم بیش از گذشته به این رشته کمک کنند.

مدیرکل اداره ورزش استان هم حمایت های خیلی خوبی از تکواندو استان داشته و باعث شکوفا شدن استعدادهای جوانان سمنانی شده است. فعالیت هایی که جناب مدیرکل داشته اند من را مجاب کرد تا شخصا برای مجمع سالیانه هیات تکواندو به سمنان سفر کنم و پیگیر دغدغه های این عزیزان باشم.  نوروزی عجم هم در ریاست هیات تکواندو استان واقعا زحمات زیادی کشیده است و مطمئنم تعداد مدال های استان در رویدادهای کشور در سال 1402 از 15 مدال فراتر خواهد رفت. اردوی تیم ملی نونهالان در شاهرود در جریان است و امکانات خوبی را هیات تکواندو استان برای ملی پوش و اعضای کادرفنی تدارک دیده است که جای تقدیر دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده