سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

هاشمی: توانایی میزبانی از اردو های تیم ملی تکواندو و مسابقات کشوری در استان سمنان وجود دارد

استاندار سمنان در دیدار با رئیس فدراسیون تکواندو گفت: با پتانسیل بسیار خوبی که در استان داریم می توانیم به فدراسیون تکواندو در برگزاری رویداد ها و اردو های تیم ملی کمک کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به همراه سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع، سید محمدتقی علوی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان سمنان و سعید نوروزی عجم رئیس هیات تکواندو استان سمنان با حضور در دفتر سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان با او به دیدار و گفت و گو پرداختند.

هادی ساعی رئیس فدراسیون ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های استانداری سمنان از هیات تکواندو، بیان کرد: به جرات می توان گفت که تکواندو بهترین رشته ورزشی در استان سمنان بوده و قهرمانان خوبی را به کشور تقدیم کرده است. استان سمنان در رده های نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان و پاراتکواندو ملی پوشان ارزنده ای را تقدیم تیم ملی کرده است و امیدوارم حمایت های بیشتری از تکواندو استان صورت گیرد تا خانوانده بزرگ تکواندو افتخارات بیشتری را کسب کنند. 

وی افزود: ما در کشور بیش از یک میلیون تکواندوکار داریم که بیشترین تعداد ورزشکار پس از فوتبال است، در حال حاضر جمعیت تکواندوکاران استان سمنان به 15 هزار نفر می رسد و همین تعداد عزیزان در گروه آقایان و بانوان مقام های خوبی را به دست آورده اند.

او ادامه داد: از آنجا که مسئولان ورزش استان حمایت های مناسبی را از تکواندو داشته اند، تصمیم گرفتیم که اردوی تیم ملی نونهالان را در شاهرود برپا کنیم و برگزاری چنین رویداد هایی باعث ایجاد انگیزه خواهد شد.

در ادامه سعید نوروزی عجم اطلاعاتی در خصوص برنامه های تکواندو استان و همچنین گزارشی از عملکرد تکواندوکاران سمنانی در رویدادهای کشوری به سمع و نظر استاندار رساند.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان در ابتدا به هادی ساعی بابت سفر به سمنان خوش آمد گفت و در ادامه بیان داشت: در گذشته فقط به رشته هایی مانند فوتبال و کشتی توجه می شد اما خداراشکر اکنون نگاه جامعه و مسئولان نسبت به رشته هایی مانند تکواندو مثبت است. تکواندوکاران ما هم در سطح کشور و هم در سطح جهان توانسته اند خوش بدرخشند. استان سمنان توانایی برگزاری اردو ها و مسابقات کشوری تکواندو را دارد و می توان از ظرفیت های این استان به خوبی بهره برد. حدود 7 الی 8 درصد از جمعیت استان را خانواده تکواندو تشکیل می دهند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده