سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

ورزشگاه ها باید یک مکان عبادی برای ورزشکاران باشد

حجت الاسلام و المسلمین عاملی گفت: ورزشگاه ها یکی از مقدس ترین مکان های کشور هستند و باید یک مکان عبادی برای ورزشکاران باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو به همراه اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، اعضای هیات تکواندوی استان اردبیل و سید حسین عباسی رئیس کمیته استان ها و امور مجامع فدراسیون  با حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در هیات تکواندوی استان اردبیل، هیات تکواندو را یکی از هیات های موفق در برگزاری برنامه های ورزشی عنوان کرد.

ساعی هم در این دیدار گفت: مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو استان بعد از سه سال برگزار و تمام موارد، مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفت. استان اردبیل نشان داد که یکی از هیات های فعال و منظم در سطح کشور می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر عاملی ورزشگاه ها را در سطح کشور یکی از مقدس ترین مکان ها عنوان کرد و گفت: ورزشگاه ها باید به عنوان یک مکان عبادی برای ورزشکاران باشد تا جوانان و نو جوانان بتوانند ضمن ورزش و تقویت روح، به درجات بالای جسمی و روحی در ورزش برسند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده