سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

سی و یکمین دوره یونیورسیاد - چین

لیموچی و زنده دل فینالیست شدند

رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان با صعود 2 نماینده تکواندو ایران به فینال مسابقات بخش پومسه در چین آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سی و یکمین دوره مسابقات یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان  بامداد امروز به وقت محلی به میزبانی کشور چین در شهر «چنگدو» آغاز شد. رقابت های رشته تکواندو طی روزهای هفتم الی سیزدهم مرداد ماه انجام خواهد شد. 

در آغاز این رقابت ها پومسه روها در گروه آقایان و بانوان تنها در بخش انفرادی جوانان از بامداد امروز کار خود را آغاز کردند.

«مرتضی زنده دل» نماینده پومسه کشورمان در مرحله نخست دومین نفر برای اجرای فرم به میدان رفت و با ثبت نتیجه 7.170 راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله هم  با اجرای فرم خوب خود  و با امتیاز «۷.۱۵۰ امتیاز» با اختلاف بسیار کم با نماینده صدرنشین کشور هنگ کنگ، بالاتر از رقبای قدرتمندی از کشورهای کره جنوبی و ترکیه به عنوان نفر دوم به فینال بخش جوانان پومسه انفرادی یونیورسیاد چین صعود کرد. نمایندگان تایلند، فرانسه، ویتنام، هنگ کنگ، ترکیه، کره جنوبی و چین در فینال با زنده در رقابت می کنند.

«یاسمن لیموچی» دیگر نماینده کشورمان در این بخش، دور نخست امتیاز 6.990  را ثبت کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در ادامه هم با «۶.۹۲۰» امتیاز به عنوان نفر دوم پایین‌تر از نماینده چین و بالاتر از نمایندگان کشورهای مالزی و ویتنام و کره جنوبی به عنوان نفر دوم به فینال پومسه انفرادی جوانان یونیورسیاد چین در گروه بانوان رسید. لیموچی در فینال با نمایندگان کشورهای هنگ کنگ، اسپانیا، چین تایپه، کره جنوبی، ویتنام، مالزی و چین دیدار می کند.

رقابت های فینال پومسه دانشجویان با حضور 2 نماینده شایسته ایران تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده