سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

صعود ملی پوشان پومسه ایران به فینال رقابت های تیمی یونیورسیاد چین

تیم های ملی پومسه کشورمان در رقابت های یونیورسیاد چین، در بخش تیمی دو و سه نفره بانوان و آقایان با غلبه بر رقبا به مرحله پایانی صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، روز دوم از رقابت های تکواندو در سی و یکمین دوره بازی های یونیورسیاد جهانی دانشجویان که به میزبانی چین در شهر چنگدو جریان دارد، امروز یکشنبه هشتم مردادماه مسابقات بخش پومسه تیمی دو نفره و تیمی (آقایان و بانوان) برگزار شد که هر دو تیم کشورمان به دیدار نهایی صعود کردند. 

در بخش تیمی 3 نفره بانوان یاسمن لیموچی، ریحانه عمرانی مقدم و مبینا شریفی ماهر با کسب ۷.۰۷۰ امتیاز پایین‌تر از کشورهای کره جنوبی، چین ، چین تایپه  و ویتنام  با رتبه پنجم به فینال مسابقات تیمی رسیدند. در فینال، ملی پوشان ایران علاوه بر 4 کشور فوق با تیم های اسپانیا، هنگ کنگ و سنگاپور دیدار می کنند.

در گروه آقایان نیز تیم ملی دانشجویان متشکل از علی موسی نیا ، رضا جلالی فر و مرتضی زنده دل با کسب امتیاز ۶.۸۱۰ پایین‌تر از کره جنوبی، چین تایپه و چین  با کسب رتبه چهارم به فینال سه نفره تیمی صعود کرد و حالا در فینال علاوه بر  کره جنوبی، چین تایپه و چین با کشورهای اسپانیا، هنگ کنگ، آمریکا و ویتنام به اجرای فرم می پردازند.

همچنین در بخش تیمی دو نفره، شریفی ماهر و موسی نیا با کسب 6.910 امتیاز به عنوان تیم اول به فینال رقابت ها صعود کردند. چین، ویتنام، کره جنوبی، آمریکا، چین تایپه، اسپانیا و تایلند حریفان ایران خواهند بود.

هدایت تیم ملی پومسه دانشجویان در گروه بانوان برعهده بهاره قادریان است و در گروه آقایان نیز حسین موسی نیا سرمربی خواهد بود.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده